Ik upload regelmatig content naar mijn YouTube kanaal. Hierbij maak ik ook regelmatig gebruik van de optie "reuse details". Maar vandaag gebeurde er iets vreemds. De knop 'reuse details' reageerde niet en ik kon dus de details van de vorige video niet opnieuw gebruiken. En de ironie is, met 1Gbit/s upload speed is een video vrij snel geupload met als gevolg dat ik tevens de video ook niet kan verwijderen. Er zijn 2 'knoppen' die feitelijk niet reageren.
- Reuse Details
- Delete Forever
Dus van alles geprobeerd, virusscan over de pc, videokaart drivers geupdate (waren nog maar 2 weken oud), superantispyware de pc laten scannen en als laatste uBlock origin uitzetten (ik had ooit iets gelezen meende ik over YouTube die uBlock origin gebruikers zou 'throttelen'??), maar kan het mis hebben. Na deze opties gedaan te hebben probeerde ik nogmaals de video te uploaden. Aan snelheid geen gebrek, dus van 'throttling' niet echt sprake. Maar wederom werkte de "reuse details" knop weer niet. Ik kon nog net de browser sluiten voordat de video compleet was. Maar nu zit ik met 2 video's die ik niet weg krijg. Heb het tevens ook in Opera geprobeerd, zelfde resultaat. Ik gebruik overigens Firefox als standaard browser.
Dit is het probleem waar ik nu mee zit:
:strip_exif()/f/image/PEMXJ5aS8IEqt7VomgHffgLY.jpg?f=fotoalbum_large)
Ook het aanpassen van aangepaste filter regels in Ublock maken tot dusver geen impact:
- Reuse Details
- Delete Forever
Dus van alles geprobeerd, virusscan over de pc, videokaart drivers geupdate (waren nog maar 2 weken oud), superantispyware de pc laten scannen en als laatste uBlock origin uitzetten (ik had ooit iets gelezen meende ik over YouTube die uBlock origin gebruikers zou 'throttelen'??), maar kan het mis hebben. Na deze opties gedaan te hebben probeerde ik nogmaals de video te uploaden. Aan snelheid geen gebrek, dus van 'throttling' niet echt sprake. Maar wederom werkte de "reuse details" knop weer niet. Ik kon nog net de browser sluiten voordat de video compleet was. Maar nu zit ik met 2 video's die ik niet weg krijg. Heb het tevens ook in Opera geprobeerd, zelfde resultaat. Ik gebruik overigens Firefox als standaard browser.
Dit is het probleem waar ik nu mee zit:
:strip_exif()/f/image/PEMXJ5aS8IEqt7VomgHffgLY.jpg?f=fotoalbum_large)
Ook het aanpassen van aangepaste filter regels in Ublock maken tot dusver geen impact:
/f/image/J1m9XfbPikj9TRsz7uZm2Vw6.png?f=fotoalbum_large)
[ Voor 12% gewijzigd door Snowwie op 04-03-2025 01:26 ]