© ocf81 1981-infinity
Live the dream! | Politiek Incorrecte Klootzak uitgerust met The Drive to Survive
Bestrijd de plaag die woke heet! | Servitisatie plaveit de weg naar slavernij. Kies je eigen weg!
@ocf81 Ik kijk hier later even wat uitgebreider naar.
@Glaanie Heb je hier binnenkort nog tijd voor?
© ocf81 1981-infinity
Live the dream! | Politiek Incorrecte Klootzak uitgerust met The Drive to Survive
Bestrijd de plaag die woke heet! | Servitisatie plaveit de weg naar slavernij. Kies je eigen weg!
@ocf81 Op de korte termijn niet nee. Ik kan geen timeframe geven, maar komende 4 weken zeker niet.
@ocf81 Ik heb gekeken naar wat onze dataleverancier Icecat doorgeeft. Helaas niks over maximale doorvoersnelheden icm firewall, ids of ips.
De rest van je verzoeken lijken we wel te kunnen krijgen, daar heb ik inmiddels ook de volgende specificaties voor gemaakt:
Als bovenstaande is gebeurt en er een eerste versie van het filter op VPN/Firewall eigenschappen actief is, laat ik het je weten en kunnen we eventueel nog finetunen of misschien zelfs extra filteropties toevoegen, mits die data wordt doorgegeven natuurlijk.
De rest van je verzoeken lijken we wel te kunnen krijgen, daar heb ik inmiddels ook de volgende specificaties voor gemaakt:
- VPN ondersteuning ja/nee
- VPN tunnels (aantal)
- VPN eigenschappen (IPSec, OpenVPN etc)
- Firewall ondersteuning ja/nee
- Firewall eigenschappen (SPI, NAT, DoS etc)
Als bovenstaande is gebeurt en er een eerste versie van het filter op VPN/Firewall eigenschappen actief is, laat ik het je weten en kunnen we eventueel nog finetunen of misschien zelfs extra filteropties toevoegen, mits die data wordt doorgegeven natuurlijk.
Bedankt voor het uitzoeken. Het toevoegen van VPN- en firewallopties is al winst, daar zou ik blij van worden
[ Voor 7% gewijzigd door ocf81 op 07-12-2025 10:35 ]
© ocf81 1981-infinity
Pagina: 1