Ik ben voor iemand op zoek naar een oplossing om makkelijk te kunnen synchroniseren tussen een laptop en een vaste computer.
Ik denk dat de laptop leidend moet zijn en de vaste computer met de laptop moet synchroniseren.
Tevens wil die persoon een backup van zijn gegevens hebben.
De laptop wordt vaak meegenomen naar een andere locatie waar niet altijd internet is.
Ik zat zelf al aan een synology te denken die thuis gezet wordt en als de laptop dan thuis is (waar wel internet is) dat deze dan synchroniseert.
Ook zou wellicht een mogelijkheid zijn alle bestanden op de synology te zetten. Dan de bestanden op de synology gelijk aan die op de laptop.
Iemand tips of idee wat een goede oplossing voor zoiets zou zijn?
En de persoon heeft niks met cloud en onedrive etc. Dus dat bij voorkeur niet.
Ik denk dat de laptop leidend moet zijn en de vaste computer met de laptop moet synchroniseren.
Tevens wil die persoon een backup van zijn gegevens hebben.
De laptop wordt vaak meegenomen naar een andere locatie waar niet altijd internet is.
Ik zat zelf al aan een synology te denken die thuis gezet wordt en als de laptop dan thuis is (waar wel internet is) dat deze dan synchroniseert.
Ook zou wellicht een mogelijkheid zijn alle bestanden op de synology te zetten. Dan de bestanden op de synology gelijk aan die op de laptop.
Iemand tips of idee wat een goede oplossing voor zoiets zou zijn?
En de persoon heeft niks met cloud en onedrive etc. Dus dat bij voorkeur niet.