Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RRook
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 03-05 19:14
Beste mensen,
Weet iemand een methode om de 9 ontbrekende frames uit een video in te vullen?
Ik heb namelijk een probleem. Bij het opnemen van een video is wat fout gegaan waardoor om de zoveel tijd een freeze is ontstaan. Ik zoek een truck om het op te lossen. Ik zat te denken om een JPG te maken van het laatste bewegende frame en het eerste bewegende frame waar de beelden weer bewegen.
Nu heb ik iets nodig dat aan de hand van die twee JPG's de tussenliggende 9 frames kan genereren zodat een vloeiende overgang ontstaat. Die monteer ik dan op de plek van het vastgelopen beeld.
Iemand een idee?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Archer_VC10
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:20
Even gokkend zou ik verwachten dat je dit met een AI videogenerator zou kunnen doen door deze tussen twee beelden te laten interpoleren. Maar voor de details moet je niet bij mij zijn. Heb je hier al eens op gezocht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RRook
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 03-05 19:14
Ik heb gezocht naar een AI videogenerator. Een aantal werken met een tekst prompt. Er zijn er ook die op basis van een foto een video maken. Maar geen van de opties die ik heb gevonden heeft de mogelijkheid om ook het einde (de tweede foto) te uploaden zodat alleen het tussenstuk wordt gecreëerd.
Iemand een idee?