Ik heb op mijn iphone mijn dirigera hub geinstalleerd en dat werkt perfect met de lampen in huis en een scene. Maar nu wil ik dit ook op de android telefoon van mijn vrouw en op de ipad installeren.
Dus lees ik dat ik de qr code die achterop de hub staat kan scannen als ik de app op de android telefoon en de ipad download. Maar ik krijg nergens dat ik de qr code kan scannen.
Wanneer ik de optie krijg hub toevoegen gaat het elke keer op de manier zoals het bij de eerste keer ging. Dus met pulsen en nergens krijg ik de optie een qr code te scannen. Terwijl ik toch wel allemaal op hetzelfde wifinetwerk zit.
De qr code op de hub

De Hub

Mijn scherm op mijn werkende iphone

Eerste scherm op de ipad na alle voorwaarden te accepteren

Mogelijkheid tot hub toevoegen

Het scherm wat ik daarna krijg

Wat gewoon installeert alsof het de eerste keer is.

En verder gaat.

En nog verder.

Hier wordt om het pulsen gevraagd.

En om de hub te bevestigen, maar dat heb ik maar niet gedaan om een reset te voorkomen.

Iemand enig idee wat er mis gaat? we zitten allemaal op hetzelfde wifi netwerk.
Dus lees ik dat ik de qr code die achterop de hub staat kan scannen als ik de app op de android telefoon en de ipad download. Maar ik krijg nergens dat ik de qr code kan scannen.
Wanneer ik de optie krijg hub toevoegen gaat het elke keer op de manier zoals het bij de eerste keer ging. Dus met pulsen en nergens krijg ik de optie een qr code te scannen. Terwijl ik toch wel allemaal op hetzelfde wifinetwerk zit.
De qr code op de hub

De Hub

Mijn scherm op mijn werkende iphone

Eerste scherm op de ipad na alle voorwaarden te accepteren

Mogelijkheid tot hub toevoegen

Het scherm wat ik daarna krijg

Wat gewoon installeert alsof het de eerste keer is.

En verder gaat.

En nog verder.

Hier wordt om het pulsen gevraagd.

En om de hub te bevestigen, maar dat heb ik maar niet gedaan om een reset te voorkomen.

Iemand enig idee wat er mis gaat? we zitten allemaal op hetzelfde wifi netwerk.