Vermeld de URL waar het probleem zich bevindt
https://tweakers-net.tran..._x_tr_pto=wapp#r_20845430
Geef aan welke stappen je uitvoert om het probleem te kunnen reproduceren
Google Translate -> Engels -> Website -> Tweakers URL
Beschrijf wat je zou verwachten als het probleem zich niet voordeed
Ik hoopte dat ik mijn geschreven reactie en het tweakers artikel kon delen met een kennis in het buitenland en hij dus een vertaalde pagina in beeld kreeg.
Indien relevant, voeg een screenshot toe
En:/f/image/5w0m0bQFxCsBDMt4FA7rued4.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/CvZqMTJn6YiUADjAUnKRKZzl.png?f=fotoalbum_large)
Note: IP is van Google dus geen zin gehad om het te verwijderen. Ik ga er vanuit dat dit ook niet nodig is, gezien die via google te vinden zijn.
Vermeld welk apparaat en browser je gebruikt
Maakt niet uit.
Is dit vanuit Tweakers een bewuste keuze om te blokkeren of een kwestie van te scherpe afstellingen?
https://tweakers-net.tran..._x_tr_pto=wapp#r_20845430
Geef aan welke stappen je uitvoert om het probleem te kunnen reproduceren
Google Translate -> Engels -> Website -> Tweakers URL
Beschrijf wat je zou verwachten als het probleem zich niet voordeed
Ik hoopte dat ik mijn geschreven reactie en het tweakers artikel kon delen met een kennis in het buitenland en hij dus een vertaalde pagina in beeld kreeg.
Indien relevant, voeg een screenshot toe
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
| De toegang tot Tweakers vanaf dit IP is toegekend Het komt geregeld voor dat vanaf een IP veel pageviews naar Tweakers.net worden gestuurd, meer dan acceptabel - zelfs voor hele grote organisaties zoals KPN, de Belastingdienst en de diverse ministeries. Om onszelf te beschermen tegen (verdere) overlast wordt een IP geblokkeerd in onze firewall. Hier staat een aantal oorzaken: Proxy-servers, linkcheckers van crawlers die foutief zijn ingesteld zijn en/of onze robots.txt limieten De feed-enthousiaste lezers kunnen elke paar seconden een RSS-feed aanvragen Iets wat op je toetsenbord ligt en de F5-knop ingedrukt houdt (bijvoorbeeld een kat of een koptelefoon) Je hebt je user-agent veranderd naar Googlebot of Bingbot Naast bovenstaande redenen zijn ook misdragingen op Tweakers.net aanleiding om een IP te financieren. Dan gaat het meestal om zaken als het doen van hack-pogingen of herhaaldelijk lastigvallen van medegebruikers. Mocht je de oorzaak hebben opgelost of geen idee hebben wat het was, stuur ons dan een e-mail. Ook voor verdere vragen of opmerkingen kun je mailen. Dat doe je dan naar meeting@tweakers.net , meld daarbij ook jouw IP: 66.249.81.98 . |
En:
/f/image/5w0m0bQFxCsBDMt4FA7rued4.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/CvZqMTJn6YiUADjAUnKRKZzl.png?f=fotoalbum_large)
Note: IP is van Google dus geen zin gehad om het te verwijderen. Ik ga er vanuit dat dit ook niet nodig is, gezien die via google te vinden zijn.
Vermeld welk apparaat en browser je gebruikt
Maakt niet uit.
Is dit vanuit Tweakers een bewuste keuze om te blokkeren of een kwestie van te scherpe afstellingen?
[ Voor 15% gewijzigd door jdh009 op 03-03-2025 19:20 ]
"Each event is preceded by Prophecy. But without the hero, there is no Event." - Zurin Arctus, the Underking | "Ad Nocendum Potentes sumus." - Me, 30 November 1999