Goedendag,
Begin februari zijn bij mij duette’s gemonteerd. Met de duette’s is niks mis, alleen merkte ik afgelopen weekend tijdens het ramen lappen dat in mijn kozijn vier mini-boorgaatjes zaten die ik niet zelf heb aangebracht en er ook niet waren voordat de duette’s werden gemonteerd.
Ik heb foto’s van om 10:23 uur (gaatjes niet aanwezig) en om 11:41 uur (gaatjes wel aanwezig). De beste man was er om 10:53 uur en was rond 11:53 uur vertrokken.
Naar aanleiding van mijn ontdekking heb ik ze gemaild en ze verzocht om mijn kozijn te herstellen naar hoe het was. Hierop kreeg ik de onderstaande reactie:
Ik verwacht niet dat we uit zullen komen. Iemand die mij kan adviseren wat te doen?
Begin februari zijn bij mij duette’s gemonteerd. Met de duette’s is niks mis, alleen merkte ik afgelopen weekend tijdens het ramen lappen dat in mijn kozijn vier mini-boorgaatjes zaten die ik niet zelf heb aangebracht en er ook niet waren voordat de duette’s werden gemonteerd.
Ik heb foto’s van om 10:23 uur (gaatjes niet aanwezig) en om 11:41 uur (gaatjes wel aanwezig). De beste man was er om 10:53 uur en was rond 11:53 uur vertrokken.
Naar aanleiding van mijn ontdekking heb ik ze gemaild en ze verzocht om mijn kozijn te herstellen naar hoe het was. Hierop kreeg ik de onderstaande reactie:
Hierop heb ik geantwoord met dat ik op die bewuste dag voor- en nafoto’s heb gemaakt en ze aan hem wil laten zien, zodat hij de datum en tijd kan zien, en wanneer ik bij hem langs kan komen.Dank voor uw bericht.
Allereerst begrijpen wij de frustratie volledig.
Naar aanleiding hiervan heb ik de monteur gevraagd of dit gebeurd is tijdens de montage.
Echter gaf hij aan dat dit niet het geval is.
Ook moet ik zeggen dat op de plek waar de gaten in het kozijn zitten, wij nooit hoeven te schroeven bij dit type product.
Daarbij maken wij gebruik van steunen waarbij één schroefgat gebruikt kan worden.
Op basis hiervan kan ik met zekerheid zeggen dat wij deze gaten niet in uw kozijn hebben aangebracht.
Het spijt ons dat wij u hiermee dus niet verder kunnen helpen.
Desondanks wensen wij u veel plezier van de producten.
Ik verwacht niet dat we uit zullen komen. Iemand die mij kan adviseren wat te doen?