Dag,wat denken jullie hoeland grote providers 4g blijven ondersteunen in nl?
Het eerste resultaat van Google :
Wie een oude smartphone heeft (van 2013 of vroeger), heeft daardoor geen andere keuze dan een nieuw toestel aan te schaffen. Toestellen die compatibel zijn met 4G (of 4G+ of LTE), zijn wel nog voor enige tijd safe: naar alle waarschijnlijkheid zal de uitfasering van 4G niet voor 2030 gebeuren.
Wie een oude smartphone heeft (van 2013 of vroeger), heeft daardoor geen andere keuze dan een nieuw toestel aan te schaffen. Toestellen die compatibel zijn met 4G (of 4G+ of LTE), zijn wel nog voor enige tijd safe: naar alle waarschijnlijkheid zal de uitfasering van 4G niet voor 2030 gebeuren.
Wel een Belgische website alhoewel er voor NL waarschijnlijk niet hele andere voorwaarden zullen gelden. Dit topic lijkt me overigens idd een beetje overbodig gezien dit goed te vinden is op GoogleSparkiee schreef op maandag 3 maart 2025 @ 15:13:
Het eerste resultaat van Google :
9800X3D | MSI RTX 3080Ti | GigaByte X870 Gaming Wifi | 32GB@6000Mhz | NH-D15 | 990 Pro 2TB | FD Define R6 | Acer 28" 4K 60Hz Gsync | Acer 27" 1440P 165Hz Gsync | KB: Ducky one 2 RGB | HP: HyperX Cloud II | M: Zowie FK1
Ik vroeg niet wat google zegt,ik vraag wat jullie denken.
Goed lezen is teveel gevraagd
Wat je afgelopen jaar zag waren problemen met bepaalde modellen telefoons die niet goed met 5G overweg konden toen banden van 4G naar 5G gezet werden, maar daarmee is er wel een signaal dat frequenties langzaam meer voor 5G ingezet worden.
Echter in 2014 werd al gesproken over potentieel einde 2G en 3G, bijvoorbeeld:
review: Mobiele netwerken: het tweede leven van 2g
3G werd in de periode 2020-2024 uitgeschakeld, dus dan heb je een idee hoe lang dat durude. En 2G is nog niet weg.
Dus als we dan in 2025 spreken over een mogelijk 4G einde, is het niet voor 2030 te verwachten (op basis van artikel 2014, uitschakeling eerste netwerk 2020).
https://www.vodafoneziggo...g-uit-op-4-februari-2020/
Echter in 2014 werd al gesproken over potentieel einde 2G en 3G, bijvoorbeeld:
review: Mobiele netwerken: het tweede leven van 2g
3G werd in de periode 2020-2024 uitgeschakeld, dus dan heb je een idee hoe lang dat durude. En 2G is nog niet weg.
Dus als we dan in 2025 spreken over een mogelijk 4G einde, is het niet voor 2030 te verwachten (op basis van artikel 2014, uitschakeling eerste netwerk 2020).
https://www.vodafoneziggo...g-uit-op-4-februari-2020/
Als je een topic opent met een oneliner zonder enige aanwijzing dat je zelf al informatie hebt opgezocht, dan kun je dit verwachten. Als je een topic opent, geef dan aub aan wat je zelf al hebt gevonden en waarom je daar nog vragen over hebt. Een goede discussie begint bij een goede topicstart.Koen31 schreef op maandag 3 maart 2025 @ 15:47:
Ik vroeg niet wat google zegt,ik vraag wat jullie denken.
Aangezien hier geen sprake van is, en er ook meteen onvriendelijk wordt gereageerd, zie ik hier weinig zinnigs meer uit komen en doe ik dit topic op slot.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.