Denon AVR-X3500H Zone 2 vraag

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rocketman
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15:54
Ik heb een Denon AVR-X3500H en zou graag bronnen zoals tv geluid en mediaplayer willen horen op zone 2 in de keuken. Met bronnen die oorspronkelijk stereo zijn gaat dit prima, maar alle bronnen die Dolby Surround of DTS kenmerken hebben lukt me dit tot dusverre niet.
Ook als ik zone 1 bijvoorbeeld op stereo zet blijft zone 2 doodstil, terwijl ik prima streaming stereo audio kan weergeven.
Dit probleem had ik ook met voorgangers van dit merk, maar begin me nu een beetje te ergeren aan dit manco.
Wat moet ik doen om dit op te lossen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:36

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Selecteer je dan ook eerst zone2 op je afstandsbediening, en vervolgens de bron die je wilt afspelen? Dat schakelt voor zover ik de handleiding lees namelijk niet automatisch mee met zone 1

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:36

The Eagle

I wear my sunglasses at night

En hoe staat je hdmi Audio setting voor zone 2? Op via of op pcm?
Zie https://manuals.denon.com...hrndbw.php#VYOXMLppgbvacq

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rocketman
The Eagle schreef op woensdag 5 maart 2025 @ 21:41:
Selecteer je dan ook eerst zone2 op je afstandsbediening, en vervolgens de bron die je wilt afspelen? Dat schakelt voor zover ik de handleiding lees namelijk niet automatisch mee met zone 1
Dat ga ik proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rocketman
The Eagle schreef op woensdag 5 maart 2025 @ 21:41:
Nee, deze methode werkt helaas ook niet. Op zowel via als pcm blijft er geen dolby geluid komen uit de speakers van de keuken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntoniusDD
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 24-08 12:57
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/XFwV5sdYcGJw1-WraCZuKoQf-SE=/800x/filters:strip_exif()/f/image/G4VDzw3mJC4mDyuYvU3aoLuF.png?f=fotoalbum_large

gebruik je de HDMI, welke soort kabel?
gebruik je cinch naar een zone 2 versterker?
Pagina: 1