Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pitchdown
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 19:42
Ik ben op dit moment aan het rondkijken voor een nieuwe smartphone welke de mogelijkheid heeft om sneller te laden dan standaard. Samsungs laden bv. maximaal met 45 watt.
Ik kijk op dit moment naar modellen van Oneplus/Oppo/Xiaomi.

Oneplus en Oppo kunnen alleen laden met een eigen VOCC-lader.
Volgens mijn kan een Xiaomi 90 watt met een reguliere PD-lader.

Heeft er iemand vanuit eigen ervaring een suggestie voor een lader welke dit vermogen daadwerkelijk kan leveren? Dus PD-laden met 90 watt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wilke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16:59
categorie: Opladers

En dan filteren op vermogen? Dan moet je alsnog even checken of dat ook op 1 poort geleverd kan worden, maar zo lang is geen lijst dan niet.

Edit: je kunt zelfs filteren op max PD delivery, onder eigenschappen/usb/tb power delivery max.

[ Voor 18% gewijzigd door Wilke op 03-03-2025 14:13 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 18:38
Als de oplader en kabel maar geschikt zijn voor Power Delivery 3.0, dan is het prima. Let ook op de kabel, niet alle kabels zijn geschikt.

Dit is een mooie: uitvoering: Motorola TurboPower 125W Thuislader met USB Type-C Kabel - Zwart
Informatie op Tweakers is niet compleet, maar klik je door naar bijvoorbeeld Amazon staan er plaatjes van de doos bij en zie je dat die PD 3.0 compatibel is. En de kabel zit er ook bij, dus dan heb je zeker een werkende combi.