Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pardok
  • Registratie: Februari 2025
  • Laatst online: 19-04 00:31
Ik zoek een?
TV voor in een woonkamer om vanaf 2 meter naar te kijken, dus iets rond de 55 inch. 4K, goede kleuren en OK zwarten (dus QLED + MiniLED in deze prijsklasse). VRR en 120HZ is een groot pluspunt.

Wat is je budget?
Rond de 600-700 euro. Ik kan meer uitgeven (tot 800) als het echt de moeite waard is.

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Ik wacht tot de RX 9700XT uitkomt, om er een pc omheen te bouwen en naar de tv te streamen. Ik heb momenteel een Xbox Series S, dus die gebruik ik ook met de tv. Ook voor casual tv-gebruik - YouTube en Netflix kijken.

Wat heb je zelf al gevonden?
TCL C80 55C805 raakt alle vinkjes, maar update.nl lijkt me een winkel met slechte RMA. Ik denk dat 55C765 een betere optie is als hij in MM weer te koop komt voor 700€ (1200€ nu, prijsverschil is gek). Noch tweakers buyers guide noch rtings.com raden TCL momenteel aan voor welke prijs dan ook. Is er een reden waarom dat ik mis? In hun opties ontbreken VRR/120Hz en ik wil niet het gevoel hebben dat ik die wel had kunnen hebben, maar toch voor een tv zonder. Ik heb eerder TCL TV gehad (voordat ik naar NL verhuisde) en was er blij mee en had geen problemen.

P.S. Sorry, ik spreek geen Nederlands (ik ken een paar woorden), dus ik gebruik de hulp van een vertaler.

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Almerian
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 23:26
Kijk eens naar de TCL 55C843.