Ik zit gewoon een beetje rond te kijken voor de toekomst -- ik verwarm reeds via Mitsubishi Heavy voor zo'n 60% van de woning -- voor de rest van de woning zo'n systeem te gebruiken.
Je hebt van die kanaal units (innova-hra-i-plus) die gelijk met wtw kunnen ventileren (iets wat ik uiteindelijk ook graag wil) én de slaapkamer kan verwarmen in de herfst & lente als mede de scherpe randjes van de zomer er af te halen.
---
Doet er allemaal niet toe, de vraag is meer hoe zo'n unit (zie afbeelding) aangesloten zit?
(ik snap de 'dubbele' invoer van lucht van binnen de woning niet)
Logisch:
Je hebt van die kanaal units (innova-hra-i-plus) die gelijk met wtw kunnen ventileren (iets wat ik uiteindelijk ook graag wil) én de slaapkamer kan verwarmen in de herfst & lente als mede de scherpe randjes van de zomer er af te halen.
---
Doet er allemaal niet toe, de vraag is meer hoe zo'n unit (zie afbeelding) aangesloten zit?
Logisch:
- 'Aangezogen- & Uitgeblazen buitenlucht'. (2 leidingen naar buiten)
- 'Toevoer Verse buitenlucht'. (één leiding naar buiten)
- 'Totale lucht-opbrengst'. (Aanvoer richting diverse ruimtes inc slaapkamer)
- 'Af te voeren binnenlucht'. (deze is alleen gebruikt als je expliciet wel je lucht wilt mengen met frisse lucht?)
- 'Te recirculeren binnenlucht'. (deze is alleen gebruikt als je expliciet niet je lucht wilt mengen met frisse lucht?)
:strip_exif()/f/image/V0yGCP22svi3CG8POqvFxn8c.jpg?f=fotoalbum_large)