Marantz 6004 SR - menu blury

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJK
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 26-08 07:46

JJK

Labrat

Topicstarter
Hallo,

Ik ben al enige tijd in het bezit van een marantz 6004 SR en op zich doet het apparaat het nog uitstekend. Er is echter 1 vreemd iets aan de hand en dat is als ik naar de menu omgeving wil gaan.

Het eerste beeld is als ik de menu knop indruk. De 2e is als ik van "kanaal" wissel en de 3e is een HDMI Apple TV connectie. Ik heb via HDMI geprobeerd en nu ook via de AV2/Component aansluiting maar wat ik ook doe ik krijg altijd dat wazige beeld.

Een harde reset durf ik nog niet omdat het geluid (2.0) ingesteld is door een vriend van me die er helaas niet meer is (ooit zal ik eraan moeten geloven als ik een 4K scherm heb).

Iemand een idee wat ik verkeerd doe? Volgens mij springt de tv ook naar 576i als ik in dit menu wilt duiken...

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/zO0j2d2r6SZfQ4hBIEHz16fTwV0=/800x/filters:strip_exif()/f/image/ljwqVXbzMcHUeO2T5sJCH6sX.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reaL_G
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 09:08

reaL_G

G

Kan je niet je settings saven?
Of deze gewoon opschrijven/foto's maken,
En na reset instellen

[ Voor 52% gewijzigd door reaL_G op 02-03-2025 10:24 ]

GiTS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJK

JJK

Labrat

Topicstarter
Hoe schrijf ik die op als het menu wazig / onleesbaar is? Is er een andere optie?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 09:45

FeaR

In GoT we trust

JJK schreef op zondag 2 maart 2025 @ 10:45:
Hoe schrijf ik die op als het menu wazig / onleesbaar is? Is er een andere optie?
Display van de receiver? Het zal mogelijk maar één regel zijn maar dan kan je in ieder geval de huidige instellingen opschrijven. Al zal dat met een 2.0 setup niet extreem veel zijn. Alleen afstanden gok ik zo aangezien er geen crossover is met een 2.0 setup.

Qua het probleem, HDMI en SR6004 dacht ik direct aan de "Pop of Death". Maar aangezien je nog beeld en geluid hebt is het probleem (nog) niet zo ver. Ik verwacht niet dat een Factory Reset dit probleem oplost, kijkende naar dat HDMI boards en de SR6004 (reeks) geen succes waren. Van HDMI boards met uitval tot gehele receivers die het niet meer deden. Check Google en het topic op AVS.

[ Voor 6% gewijzigd door FeaR op 02-03-2025 11:34 ]

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teacher
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09:18

teacher

Frontpage Admin / Global Moderator

Dysgaf!

Kan je av1 en av2 eens wisselen?

Wise enough to play the fool

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJK

JJK

Labrat

Topicstarter
Op de tv Av1 of av2 met op marantz de output via de gele monitor out stekker geen succes. Zelfde ruis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJK

JJK

Labrat

Topicstarter
FeaR schreef op zondag 2 maart 2025 @ 11:30:
[...]

Qua het probleem, HDMI en SR6004 dacht ik direct aan de "Pop of Death". Maar aangezien je nog beeld en geluid hebt is het probleem (nog) niet zo ver. Ik verwacht niet dat een Factory Reset dit probleem oplost, kijkende naar dat HDMI boards en de SR6004 (reeks) geen succes waren. Van HDMI boards met uitval tot gehele receivers die het niet meer deden. Check Google en het topic op AVS.
Ik heb wel sinds een paar dagen dat in de eerste 10minuten af en toe het beeld weg valt en de Apple TV dan op pauze gaat. Ben nog aan het uitzoeken waar het aan ligt…. Vandaar dat ik ook weer eens in het menu wilde kijken. Zou het misschien aan de tv liggen ( de ruis dat is )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJK

JJK

Labrat

Topicstarter
Helaas een reset geprobeerd maar geen verschil. Kreeg wel kort unsupported bericht binnen op de tv toen het op 576i sprong.
Pagina: 1