Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chris1189
  • Registratie: Maart 2025
  • Laatst online: 31-03 17:58
Mijn vraag
Ik heb mijn Iphone x aangesloten op een carplay scherm in de auto
Maar als er iemand mij belt hoort die persoon 1 sec later zichzelf 3dubbel als ze iets zeggen aan de andere kant van de lijn.
Zijn hier bepaalde instelling voor om dit te voorkomen?

Relevante software en hardware die ik gebruik
Iphone X

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Ik heb dit ook geprobeerd met een andere gsm de iphone 13 en dan is het probleem er niet.

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sebasmac
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 12:32
Wat voor auto heb je? Ik had hetzelfde en dat kwam door een bug in de auto (volkswagen) dealer heeft een software update uitgevoerd wat het probleem oploste. Ik had het probleem overigens via carplay en via regulier bluetooth.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Archer_VC10
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17:53
Het is niet duidelijk over wat voor installatie we praten. Wat voor Carplay scherm? Is dit een scherm wat al in je auto zat of een aftermarket toevoeging? Hoe is je telefoon aangesloten, direct met een kabel of via bluetooth? Is dat een bluetooth ontvanger in je auto, het scherm of op een andere manier aangesloten? Welk systeem/scherm/software e.d. praten we over?

Ik vermoed (maar dat is met deze informatie een pure gok) dat er ergens een delay ontstaat waar je installatie niet goed mee om kan gaan. Het zou ook mogelijk zijn dat je met die telefoon gewoon last hebt van een slechte connectie. Ik heb met mijn carkit soms ook wel eens dit soort effecten (niet zo serieus) gehad maar een volgende dag/belletje waren deze weer weg. Je zal dit zelf goed moeten onderzoeken om er iets over te kunnen zeggen, dus test dit uitgebreid onder verschillende omstandigheden en kijk eens wat hier uit komt. Alleen een andere telefoon proberen (was deze op dezelfde manier aangesloten? Hetzelfde netwerk? Dezelfde ontvanger aan de andere kant? Dezelfde lokatie?) is maar een zeer beperkte test.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chris1189
  • Registratie: Maart 2025
  • Laatst online: 31-03 17:58
het is de Lamto Autoradio voor Apple Carplay en een volkswagen Caddy 2018
Het scherm is een extra scherm dat op het dashbord wordt gekleeft.

Ik heb het scherm getest om te bellen als de auto afstaat (en de radio dus niet aanstaat) en zelf met de speaker van het extra scherm zelf is er een probleem met de feedback met de iphone x ( niet met de 13).

Normaal is de speaker aangesloten met de aux kabel
(+ de gsm is niet verbonden met bluetooth met de auto zelf)