Outlook account geblokkeerd

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zjweele13
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 07:33
Gisteravond was er kennelijk een grote storing bij microsoft en kon je niet inloggen bij onder andere outlook. Hij gaf de foutmelding onjuist wachtwoord, ook als je het juiste wachtwoord gebruikte. Nog onbekend met de storing en in de volle overtuiging dat mijn wachtwoord juist was, heb ik mijn account geblokkeerd vanwege 3 keer een ‘fout wachtwoord’ invoeren. Ik heb tweestapsverificatie met een smscode. Een nieuw wachtwoord instellen daarmee geeft ook foutmeldingen momenteel. Ik heb ook nog een herstelcode. Als ik die invoer krijg ik de volgende waarschuwing

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/FwSrWYV8EbkuOjLFBW6JeD8QptE=/x800/filters:strip_exif()/f/image/tH5JfpbfeJWD6CSZ5G5OEalT.png?f=fotoalbum_large

Ik snap niet helemaal wat ik nu wel en niet kan in die 30 dagen. Kan ik dan niet meer bij mij (hot)mail. Kan ik wel nog gewoon inloggen op mijn windows pc?

Ik vraag mij af of ik dit herstel moet doen, of moet blijven proberen het wachtwoord opnieuw in te stellen met tweestapsverificatie

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Je logt in Windows in met dat adres? En haalt daar ook bijv. mail op?

Ik ken dit scherm niet, maar denk te lezen dat je op die (vertrouwde) PC wel alles kan. Inclusief aanpassen van je wachtwoord. Check er voor de zekerheid meteen even de inlogpogingen via https://account.live.com/Activity

(en schrik niet van de mislukte pogingen. Ik heb er anderhalf dozijn dit weekend, vanuit allerhande foute landen. De mislukkingen laten zien dat passwords en MFA nodig zijn :P )

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zjweele13
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 07:33
Klopt. Ik schrik ook niet van de failed logins. Maar als de mfa ook niet werkt, dan kom je er zelf ook niet meer in😃. Volgens mij log ik op mijn windows pc in met mijn microsoft account. Zo niet, dan gebruik ik de zeer slimme methode van zelfde login gegevens😛. Ik ben vanavond pas thuis, dus dan weet ik pas of ik in mijn pc kan