Gisteravond was er kennelijk een grote storing bij microsoft en kon je niet inloggen bij onder andere outlook. Hij gaf de foutmelding onjuist wachtwoord, ook als je het juiste wachtwoord gebruikte. Nog onbekend met de storing en in de volle overtuiging dat mijn wachtwoord juist was, heb ik mijn account geblokkeerd vanwege 3 keer een ‘fout wachtwoord’ invoeren. Ik heb tweestapsverificatie met een smscode. Een nieuw wachtwoord instellen daarmee geeft ook foutmeldingen momenteel. Ik heb ook nog een herstelcode. Als ik die invoer krijg ik de volgende waarschuwing
/f/image/tH5JfpbfeJWD6CSZ5G5OEalT.png?f=fotoalbum_large)
Ik snap niet helemaal wat ik nu wel en niet kan in die 30 dagen. Kan ik dan niet meer bij mij (hot)mail. Kan ik wel nog gewoon inloggen op mijn windows pc?
Ik vraag mij af of ik dit herstel moet doen, of moet blijven proberen het wachtwoord opnieuw in te stellen met tweestapsverificatie
/f/image/tH5JfpbfeJWD6CSZ5G5OEalT.png?f=fotoalbum_large)
Ik snap niet helemaal wat ik nu wel en niet kan in die 30 dagen. Kan ik dan niet meer bij mij (hot)mail. Kan ik wel nog gewoon inloggen op mijn windows pc?
Ik vraag mij af of ik dit herstel moet doen, of moet blijven proberen het wachtwoord opnieuw in te stellen met tweestapsverificatie