Beste allemaal,
Ik heb een audiosysteem waar ik nu heel erg blij mee ben en die mij al heel wat jaren voorziet voor prima geluid. Het enige wat ik wel eens mis is een extra bas bij films.
Mijn ouders hadden een Loewe all in one systeem gekocht helaas is de televisie overleden en is het audiosysteem dus over. Nu zat daar wel een subwoofer bij. Deze zou ik graag willen aansluiten, en hier had ik een paar vragen over.
Mijn huidige systeem is:
Versterker: Harman Kardon hk970
Speakers: JBL es 80
DAC: Topping E80
Hier wil ik een de Loewe subwoofer op aansluiten.
Artikelnr 66213T10
Informatie hierover is onder andere:
https://www.circuitsonline.net/forum/view/143830
Ik had dan ook meerdere vragen:
Ik zie dat ik waarschijnlijk 5v op de system connector moet zetten? Ik heb die kabel in bezit, kan ik daar gewoon een usb connector aan vast solderen met de 5v en de (-) op de andere kant?
En kan ik überhaupt die subwoofer op mij pre out aansluiten? Met behulp van een enkele tulp stekker/coax?
Misschien dat dit wat dubbel is maar ik kom er zelf even niet uit.
Alvast bedankt!
Flo
Ik heb een audiosysteem waar ik nu heel erg blij mee ben en die mij al heel wat jaren voorziet voor prima geluid. Het enige wat ik wel eens mis is een extra bas bij films.
Mijn ouders hadden een Loewe all in one systeem gekocht helaas is de televisie overleden en is het audiosysteem dus over. Nu zat daar wel een subwoofer bij. Deze zou ik graag willen aansluiten, en hier had ik een paar vragen over.
Mijn huidige systeem is:
Versterker: Harman Kardon hk970
Speakers: JBL es 80
DAC: Topping E80
Hier wil ik een de Loewe subwoofer op aansluiten.
Artikelnr 66213T10
Informatie hierover is onder andere:
https://www.circuitsonline.net/forum/view/143830
Ik had dan ook meerdere vragen:
Ik zie dat ik waarschijnlijk 5v op de system connector moet zetten? Ik heb die kabel in bezit, kan ik daar gewoon een usb connector aan vast solderen met de 5v en de (-) op de andere kant?
En kan ik überhaupt die subwoofer op mij pre out aansluiten? Met behulp van een enkele tulp stekker/coax?
Misschien dat dit wat dubbel is maar ik kom er zelf even niet uit.
Alvast bedankt!
Flo
[ Voor 1% gewijzigd door TheBigFlo op 02-03-2025 00:11 . Reden: Typo ]