Hoe haal ik de Tweakers-Discord koppeling weg?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joshuax8
  • Registratie: Januari 2011
  • Niet online
Mijn vraag
Hoe haal ik de Tweakers-Discord koppeling weg?

Relevante software en hardware die ik gebruik
nvt

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Ik zit al even rond te klikken maar of ik kijk er finaal langs of de optie bestaat niet :? help! _/-\o_

Excuus als dit het verkeerde forum is trouwens

edit:
Ik vind net dit: https://github.com/MueR/tweakbot-requests/issues/4 @MueR Kan jij hier wat betekenen misschien?

[ Voor 16% gewijzigd door Joshuax8 op 01-03-2025 21:04 ]

Beste antwoord (via Joshuax8 op 01-03-2025 21:19)

• MueR
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 20:03

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Joshuax8 schreef op zaterdag 1 maart 2025 @ 21:17:
[...]

Kan je niet een willekeurige user in dat veld op je profiel neerzetten? Ik gok dat het alleen als een bevestiging de andere kant op bedoeld is?
Je kunt uiteraard een willekeurige user in het veld hier neer zetten. Niemand die dat controleert. Op Discord geeft de bot je een blauw naampje als je een abonnement hebt (of geel bij Crew). Vandaar de verificatie. Discord mods kunnen je link verwijderen indien gewenst.

Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19:54
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Zq-27wcxmpRmxLGMp6LBrjwt-ic=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/knlqatnc6oN5kdqkXqu8VNjk.png?f=user_large

linksbovenin op discord naam klikken en dan server verlaten :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joshuax8
  • Niet online
RedHat schreef op zaterdag 1 maart 2025 @ 21:05:
[Afbeelding]

linksbovenin op discord naam klikken en dan server verlaten :?
Dat haalt de koppeling niet weg op je Tweakers profiel, dus de koppeling is er dan nog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joshuax8
  • Niet online
Nevermind, gevonden, als je je profiel bewerkt kan je onder "Socialemediaprofielen" je username weghalen, derp. Ik dacht dat er meer achter die link zat aangezien je hem via de bot/dm moet bevestigen |:( Ik vermoed dat ie nog ergens in een database staat maar dat geloof ik wel.
Topic kan dicht wat mij betreft!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Ik wilde echt _net_ die link posten.

De reden dat je het via de bot aanvraagt en hier op de site bevestigt is om te voorkomen dat men gaat claimen iemand anders te zijn :) Om de link op discord te verwijderen, moet je even een Discord mod aanschieten op de Discord server.

[ Voor 16% gewijzigd door MueR op 01-03-2025 21:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joshuax8
  • Niet online
MueR schreef op zaterdag 1 maart 2025 @ 21:15:
Ik wilde echt _net_ die link posten.

De reden dat je het via de bot aanvraagt en hier op de site bevestigt is om te voorkomen dat men gaat claimen iemand anders te zijn :)
Kan je niet een willekeurige user in dat veld op je profiel neerzetten? Ik gok dat het alleen als een bevestiging de andere kant op bedoeld is?

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• MueR

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Joshuax8 schreef op zaterdag 1 maart 2025 @ 21:17:
[...]

Je kunt uiteraard een willekeurige user in het veld hier neer zetten. Niemand die dat controleert. Op Discord geeft de bot je een blauw naampje als je een abonnement hebt (of geel bij Crew). Vandaar de verificatie. Discord mods kunnen je link verwijderen indien gewenst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joshuax8
  • Niet online
MueR schreef op zaterdag 1 maart 2025 @ 21:19:
[...]

Duidelijk, dank voor de uitleg! _/-\o_
Pagina: 1