Wijziging User Review - [Matt Young] [sydney33]

Pagina: 1
Acties:
  • 258 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matt Young
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 13-08 00:17
Geachte Admin/mods,

Hierbij een verzoek tot verwijdering van de review die sydey33 heeft achtergelaten.

Reden waarom zijn beoordeling ongegrond is naar mijn mening:

▲ Meneer gebruikt groftaal en veel spelfouten in zijn review. Nu kunnen we allemaal wel eens niet blij zijn alleen verwacht ik van een beoordeling een professionele houding, een beoordeling waar je iets aan hebt om van te kunnen leren.

▲ Meneer claimt dat de laptop niet verpakt zat, echter is deze gewoon verpakt opgestuurd. De discussie kan gaan over hoe goed de laptop verpakt zat (Dat was die naar mijn mening wel) alleen dat laat deze gebruiker niet weten. Hij claimt dat die niet verpakt zat. Jammer dat was niet zo.

▲ Meneer claimt dat de laptop helemaal kapot is, maar laat weten de touchscreen functie te hebben uitgezet in de bios wat alleen kan als die het doet.

▲ Meneer claimt dat de communicatie slecht was, echter heb ik altijd keurig en op tijd gereageerd. Tenzij elke dag reageren slecht is dan heeft meneer het helemaal bij het juiste eind.

▲ Meneer dreigde ook met het plaatsten van een slechte review. Deze heeft meneer tijdens het dreigen al verstuurd. Dat betekend ook dat het geen dreiging meer is, maar een aankondiging |:(

Concluderend dat dit waarschijnlijk een wraak review is om mij terug te kunnen pakken, waarvoor? Ik letterlijk geen idee 8)7 Meneer was verbaasd dat de laptop stuk aankwam terwijl dat stond beschreven in de advertentie.

Beoordeling bevat dus vele leugens. Daarnaast vind ik dat je een beoordeling naleest voordat je hem verstuurd. Dat is waarschijnlijk door de emotie niet gebeurd.

Ik heb geprobeerd om het op te lossen alleen door de houding van de betreffende gebruiker is de gebruiker al op non-actief gezet dus er is geen mogelijkheid om hem te bereiken.

Al en al mijn vraag of deze review verwijderd kan worden.

- Matt Young

[ Voor 15% gewijzigd door Matt Young op 01-03-2025 16:58 . Reden: Spelling en verbetering van de inhoud ]

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeehond
  • Registratie: Juni 2015
  • Niet online

Zeehond

FP Admin & Powermod/ Mod W&M

Seal with it!

Ik heb de review verwijderd

200 fish found!

Dit topic is gesloten.