Is het mogelijk om een nick te veranderen, die wat ik nu heb, wil ik niet meer gebruiken! kan die delete worden of gebanned en kan ik nu opnieuw reggen aub!
mvg Guru
mvg Guru
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
spijt me, wil niet anders doen dan andere, maar is gewoon een normale vraag, ik kan momenteel niet mailen ivm vuurmuur!Op zaterdag 15 september 2001 19:17 schreef Traag het volgende:
Phffff....
moet je dit nu echt na een week discussie via ICQ via [forum=15] proberen
Je zou nu intussen moeten weten dat het niet kan!
http://gathering.tweakers.net/misc?action=faq&id=3#14Als GoT database-driven is kunen jullie vast wel snel & simpel mijn username aanpassen he?
Ja, dat klopt. We doen dat echter niet. Je nickname is het enige waar mensen je echt aan kunnen herkennen, als je die verandert zal dat alleen voor verwarring zorgen. Je nickname kan je dus niet (laten) wijzigen.
Doet iets met Cloud (MS/IBM)
Omdat hij dat al heeft geprobeerd en die nick op de banlijst staatOp zaterdag 15 september 2001 19:19 schreef poohbeer het volgende:
Wie kan je stoppen om in alle stilte een ander nick te nemen eigenlijk?
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
Mja, natuurlijk moet ie effe een andere proxy en dergelijk nemen.. lijkt me logischOp zaterdag 15 september 2001 19:21 schreef Traag het volgende:
[..]
Omdat hij dat al heeft geprobeerd en die nick op de banlijst staat
"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."
Verwijderd
Ff zoeken, daar is een grote thread over met verklaring enzoOp zaterdag 15 september 2001 20:30 schreef jelmervos het volgende:
Floris_Diemel werd wel Floris Diemel
Ik dacht dat dat een error in de dbase was ofzoOp zaterdag 15 september 2001 20:30 schreef jelmervos het volgende:
Floris_Diemel werd wel Floris Diemel
Jeremy Clarkson
Zou kunnen. Ik weet het verder ook niet, maar ik vond het nogal vreemd. Omdat elke user te horen kreeg dat het niet kon, maar bij Floris(_)Diemel plost wel. Maarja, ik zit er niet mee. Mijn nick is goed genoeg.Op zaterdag 15 september 2001 20:34 schreef Traag het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat een error in de dbase was ofzo
Neej, 1 admin toch in het db, toen had ie dat aangepastOp zaterdag 15 september 2001 20:34 schreef Traag het volgende:
[..]
Gooi je het op:Op zaterdag 15 september 2001 20:37 schreef Smoothy_ het volgende:
Ik wil mijn underscore ook weg hebben!
Usernames worden in principe niet gewijzigd, tenzij er sprake is van een storende en/of kwetsende username of een nasty tikfout bij het registreren.
Op zaterdag 15 september 2001 20:37 schreef Smoothy_ het volgende:
Ik wil mijn underscore ook weg hebben!
Alvast Bedankt
tuurlijk, na een jaar kom je erachter dat je een typefout hebt gemaakt in je nick.jelmervos:
Gooi je het op:
Usernames worden in principe niet gewijzigd, tenzij er sprake is van een storende en/of kwetsende username of een nasty tikfout bij het registreren.
Mannen komen van Mars Tweakers, vrouwen van Venus Bokt
Show me the money!! (Threadje dus)Op zaterdag 15 september 2001 20:30 schreef johnny appleseed het volgende:
[..]
Ff zoeken, daar is een grote thread over met verklaring enzo
Neuh op een gegeven moment lagen de servers plat, weet niet precies waarom, ik had het er ooit over gehad met kees waarom er nu geen spaties meer in usernames mogen en wel underscores en dat ik een spatie mooier vind dan en underscore. Toen heeft hij het een keertje bij wijze van grap ofzo veranderd.Op zaterdag 15 september 2001 20:34 schreef Traag het volgende:
[..]
Bericht hierboven
Pak je rust!
Da's waar, maar een 'gewone' gebruiker kan het niet voor elkaar krijgenOp zondag 16 september 2001 13:24 schreef Floris Diemel het volgende:
Maarja no harm done volgens mij, een dergelijk kleine wijziging is toch niet dermate interessant of wel?
Verwijderd
Het was bij Floris toch ook niet op eigen verzoek gedaan?Op zondag 16 september 2001 17:08 schreef jelmervos het volgende:
[..]
Da's waar, maar een 'gewone' gebruiker kan het niet voor elkaar krijgen
Maar hij mag er niet onnodig mee schietenOp zondag 16 september 2001 17:21 schreef Cheatah het volgende:
[..]
Een politieagent mag ook een geladen wapen dragen
They made me do it.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq