Maybe meer iets voor Hardware algemeen .....
Hint BIOS ... instelling weet ik zo niet
Hint BIOS ... instelling weet ik zo niet
Member of QU|CCC Sub team Lilacgrazer&K03(K)
Verwijderd
niet alle mobos ondersteunen deze functie. het kan iig wel met de asus p2b-f en de asus cusl-2c. als je wilt kijken of het bij jouw mobo kan moet je onder het tabblad power management kijken. bij power up huppeldepup vind je vast wel wat. iig bij de settings van Wake On Lan enzo.
suc6
H A W K
oja volgende keer niet in DOC posten
suc6
H A W K
oja volgende keer niet in DOC posten
Bijna alle EpoX moederborden ondersteunen die functie... dusseuh, nieuw mobo kopen?
en anders in je bios checken ja... maar ik denk dat dat anus bord dat niet support
en anders in je bios checken ja... maar ik denk dat dat anus bord dat niet support
- hardware always changes.. -
Je kan het ook zelf maken, gewoon de power butten van je kast slopen en dan de kabeltjes doortrekken, langs je keybord cable en dan in je keybord modden.
is ook veilig, als iemand je PC jat en ze vergeten het toetsenbord, kunnen ze hem niet aanzetten
is ook veilig, als iemand je PC jat en ze vergeten het toetsenbord, kunnen ze hem niet aanzetten
EpoX heeft het uitgevonden, en daarom ondersteunt elke MB die ik ekn van EpoX het. zijn trouwens wel aardige Moederbordjes.Op zaterdag 15 september 2001 20:04 schreef Jestar het volgende:
Bijna alle EpoX moederborden ondersteunen die functie... dusseuh, nieuw mobo kopen?
maar ik ken ook een aantal asus moedebordjes die het ondersteunen, gewoon ff op de www.asus.com kijken en je weet het.
Pagina: 1