snelheid CHELLO in Almere achteruit ?

Pagina: 1
Acties:

• phemelrijk
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16-08 21:51

phemelrijk

Wat is dat dan ?

Topicstarter
Klopt het dat de snelheid van het internet via CHELLO in Flevoland, drastisch slechter is geworden. Ik merk de laatste dagen dat het internet niet vooruit te branden is. Meer mensen uit deze regio ?

• Pc123
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 15:46
Hier in Gelderland is het de afgelopen weken ook flink mis.

Verwijderd

Amsterdam the same, al een maand geen CS meer voor mij :(

AAAAAAA, AAAAARGH, GGGGGGGGRRRRRRRR, &^%#&^%$#@(&$#%($, sorry, ontewnningsverschijnselen.

Verwijderd

HALLO ik merk inderdaad dat het weer lekker MIS is met chello....moet zelft lang wachten op het laden van de homepage..balen...[wanneer is adsl in almere buiten beschikbaar]

mzzl jan
:z

Verwijderd

Op zaterdag 15 september 2001 22:53 schreef Pc123 het volgende:
Chello heeft deze week een migratie in Gelderland uitgevoerd. Nadat ze weer in de lucht waren hebben mensen met Windows over het algemeen veel midner problemen gehad dan die met linux. Hier heeft de zaak ook 2 dagen plat gelegen omdat ik in het weekend pas meertijd had om me er in te verdiepen.
Je hebt in principe 31 augustus een mail van Chello gehad dat dit zou gebeuren...
Voor linux is het niet voldoende alleen een dynamisch Ip te hebben. Je moet nu ook een gateway invullen (of DNS weggelaten kan worden weet ik nog niet). Bij de oude situatie was dat (gateway) niet nodig.
Heo ben ik hier achter gekomen: door effe met win95 winipcfg te draaien.
Hoe werkt het nu:
Test snelheid vd sjello server is nu weer OK: 159 kbytes/s als voorheen. Ik heb de indruk dat het surfen sneller gaat omdat de illegale modems er na de migratie uitgefilterd zijn.....

Verwijderd

Almere is zo goed als dood het is niet meer leuk... super onstabiel ( muziekwijk ) en iedere week een ander ip nummer..

Verwijderd

Op zondag 16 september 2001 08:30 schreef jan.pijpers het volgende:
HALLO ik merk inderdaad dat het weer lekker MIS is met chello....moet zelft lang wachten op het laden van de homepage..balen...[wanneer is adsl in almere buiten beschikbaar]

mzzl jan
:z
Er is al adsl beschikbaar in Almere-Buiten. Ik haal nu op de testserver:
Behaalde download snelheid: 168 Kbit/sec
21.0 KByte/sec
2.6 x ISDN
De behaalde snelheid is: voldoende
Conclusie: Op dit moment is uw download snelheid voldoende

• Pc123
Op zondag 16 september 2001 10:45 schreef andre_at_home het volgende:

[..]

Chello heeft deze week een migratie in Gelderland uitgevoerd. Nadat ze weer in de lucht waren hebben mensen met Windows over het algemeen veel midner problemen gehad dan die met linux. Hier heeft de zaak ook 2 dagen plat gelegen omdat ik in het weekend pas meertijd had om me er in te verdiepen.
Je hebt in principe 31 augustus een mail van Chello gehad dat dit zou gebeuren...
Voor linux is het niet voldoende alleen een dynamisch Ip te hebben. Je moet nu ook een gateway invullen (of DNS weggelaten kan worden weet ik nog niet). Bij de oude situatie was dat (gateway) niet nodig.
Heo ben ik hier achter gekomen: door effe met win95 winipcfg te draaien.
Hoe werkt het nu:
Test snelheid vd sjello server is nu weer OK: 159 kbytes/s als voorheen. Ik heb de indruk dat het surfen sneller gaat omdat de illegale modems er na de migratie uitgefilterd zijn.....
Het is nu nog steeds langzaam, en veel packageloss.

Verwijderd

Ik, in Amsterdam Noord heb nergens last van.....hoewel, ik probeerde idd ff net de Chello homepage en die is niet vooruit te branden nee...

PS Ik ben trouwus een oude A2000 gebruiker die een tijd terug verplicht gemigreerd is naar Chello, maybe ben ik daarom nog zo snel.

Verwijderd

klopt.
chello is trager geworden! :r

eerst zat ik altijd boven het ivis gemidelde, nu er soms onder! :(

en ik ken iemand waar het de laatste maand echt enorm veel trager is geworden, een ivis score van 2000!!! :r

• JT
  • Laatst online: 16-08 19:34

JT

VETAK y0

In P'rend bij een vriend komtie met downen zonder een accelerator ook niet boven de 8k/s.

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel

• Redleg
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15-07 09:25
Ik kan niet wachten tot ik adsl fast van xs4all heb :)
Ik woon zelf in wageningen...

Behaalde download snelheid: 141 Kbit/sec
17.6 KByte/sec
2.2 x ISDN

De behaalde snelheid is: laag

Verwijderd

Op zondag 16 september 2001 13:20 schreef Renko het volgende:
klopt.
chello is trager geworden! :r

eerst zat ik altijd boven het ivis gemidelde, nu er soms onder! :(

en ik ken iemand waar het de laatste maand echt enorm veel trager is geworden, een ivis score van 2000!!! :r
Ik heb soms 8800 bij ivis :(

• gumtree
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16-08 21:03
het lijkt soms wel of ze last hebben van lags (pauzes).
Als je aan het chatten bent komen zinnen pas later over en bij het opvragen van pagina's (dns al aangepast) komt de helft pas na een halve minuut in beeld.

voor de brakke nieuwsservers idem... zo heb je een topsnelheid en zo hang je een minuut op 0 kb/s gaat weer lekker dus.

Al moet ik wel zeggen dat ik afgelopen week) geen last heb gehad van verbrokken verbindingen.

• dreeke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 31-10-2025

dreeke

outdated icon

in Spijkenisse (omgeving Rotterdam) werkt het nog steeds als een speer 8-)
Downloaden met 180 kb/sec is geen uitzondering.
Alleen de newsserver is idd niet vooruit te branden, de hele tijd niks en af en toe een schokje data... :Z

Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.

Verwijderd

Op maandag 17 september 2001 14:08 schreef dreeke het volgende:
in Spijkenisse (omgeving Rotterdam) werkt het nog steeds als een speer 8-)
Downloaden met 180 kb/sec is geen uitzondering.
Alleen de newsserver is idd niet vooruit te branden, de hele tijd niks en af en toe een schokje data... :Z
Idd, bij mij (ook omgeving R'dam) is het ook nog steeds met max Chello snelheid downloaden

• FireStarter
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22-05 14:08
In Eindhoven is het ook f*cking sh*t, * FireStarter IK WIL VAN CHELLO AF IK WIL @HOME !!!!!!!!!!!!!!!!

w00t

• phemelrijk
  • Laatst online: 16-08 21:51

phemelrijk

Wat is dat dan ?

Topicstarter
Het is nu echt triest. Ik had voorheen snelheden van gem 150 kb/s. Dit was 3 weken geleden. NU soms maar 0.28 kb/s .
Dat is echt ***** !

Maar ja, we wachten maar weer. Sinds de grote storing laatst van 1.5 dag is het fout gegaan. Daarvoor was het hier perfect.

• Pc123
Op maandag 17 september 2001 22:01 schreef phemelrijk het volgende:
Het is nu echt triest. Ik had voorheen snelheden van gem 150 kb/s. Dit was 3 weken geleden. NU soms maar 0.28 kb/s .
Dat is echt ***** !

Maar ja, we wachten maar weer. Sinds de grote storing laatst van 1.5 dag is het fout gegaan. Daarvoor was het hier perfect.
Ik heb precies hetzelfde probleem :(

• XerroR
  • Laatst online: 25-03 15:19

XerroR

-=:|X|:=-

Op zaterdag 15 september 2001 22:53 schreef Pc123 het volgende:
klopt t's bagger de laatste tijd :(

/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/

• MarElo
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09-02-2025

MarElo

Ik zie je wel!

Net maar weer eens even een downloadtest gedaan,en het ziet er weer stukken beter uit dan de afgelopen week :)

Behaalde download snelheid: 1083 Kbit/sec
135.4 KByte/sec
16.9 x ISDN
De behaalde snelheid is: goed
Conclusie: Op dit moment heeft u een goede download snelheid

Postcode 1317 oftewel Almere :)

http://test.net.upc.nl

• MadBear
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15-08 21:38
Op zondag 16 september 2001 12:57 schreef Neobazz het volgende:
Ik, in Amsterdam Noord heb nergens last van.....hoewel, ik probeerde idd ff net de Chello homepage en die is niet vooruit te branden nee...

PS Ik ben trouwus een oude A2000 gebruiker die een tijd terug verplicht gemigreerd is naar Chello, maybe ben ik daarom nog zo snel.
WHOOAAAAHH wat Scary, ik wist niet dat er nog meer idioten uit Noord hier zaten :) LOL
bij mij is 't sinds gister dus ook niet meer vooruit te branden.. sommige pagina's gaan wel OK, andere supertraag.. heb wat pingetjes gedaan.. er wordt soms weer vreselijk wazig gehopt man.. van amsterdam naar belgie, van belgie naar nederland, van nederland naar UK en dan weer terug voor een Nederlandse site?? wazig...
maar goed, 't lijkt me dus dat er wel wat problemen zijn.. WANNEER gaan we weer terug naar die ouwe tijden?? ik woon in een van de laatste wijken die werd aangesloten op internetkabel en de enige optie was toen nog Chello geloof ik (oktober '99 meen ik) :( maar toen was 't nog vreselijk rap hier, maar de laatste tijd gaat 't op en neer.. ging de laatste tijd wel weer goed hier in A'dam, maar de laatste week zakt 't weer in als een baksteen ...
mzzltjes

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 00:17
hmmz, ben ik de enige die nix gemerkt heb (gelderland, elburg aan het veluwemeer) Heb gewoon goeie ping, en download snelheid kom ik praktisch altijd aan mn limiet :?

Verwijderd

Op maandag 17 september 2001 22:30 schreef MarElo het volgende:
Net maar weer eens even een downloadtest gedaan,en het ziet er weer stukken beter uit dan de afgelopen week :)

Behaalde download snelheid: 1083 Kbit/sec
135.4 KByte/sec
16.9 x ISDN
De behaalde snelheid is: goed
Conclusie: Op dit moment heeft u een goede download snelheid

Postcode 1317 oftewel Almere :)

http://test.net.upc.nl
Kheb net ook die test gedaan:

Behaalde download snelheid: 1367 Kbit/sec
170.9 KByte/sec
21.4 x ISDN
De behaalde snelheid is: perfect
Conclusie: Op dit moment heeft u een perfecte download snelheid

Postcode 2986 :)

Verwijderd

Behaalde download snelheid: 283 Kbit/sec
35.4 KByte/sec
4.4 x ISDN
De behaalde snelheid is: voldoende
Conclusie: Op dit moment is uw download snelheid voldoende

Amsterdam Zuid :(, VOLDOENDE ME REET!!!!!!!!!

• Redje
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 07-08 13:00
Op maandag 17 september 2001 22:34 schreef MadBear het volgende:

[..]

WHOOAAAAHH wat Scary, ik wist niet dat er nog meer idioten uit Noord hier zaten :) LOL
Hier nog zo'n idioot :)

• Puntslash
  • Niet online
Ik heb nergens last van hier in Zutphen (GLD)
Haal makkelijk 160k/s
Verbinding is heel stabiel, geen timeout oid..

Het is wel eens slechter geweest..
Pagina: 1