Mobiele camera op A1/A35 (rond Azelo)

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nasdude
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 19-06 13:12
Vandaag kwam ik terug van skivakantie en ik kreeg een melding van flitsmeister terwijl ik op de A1 reed, ongeveer bij Hengelo, waar het ook een stukje A35 is, iets met een mobiele camera.

Ik zag inderdaad aan beide kanten van de weg een paal staan met camera's er op, niet dat ik te snel reed maar ik vroeg mij af wat dat voor dingen waren, normaal waarschuwt Flitsmeister voor flitsbunkers of die dingen die kijken of je de telefoon vast hebt of niet.

Ik vroeg mij af wat het was en keek zojuist terug op flitsmeister maar de cameras zijn verdwenen, en dat lijkt mij heel sterk, het waren geen auto's ofzo, echt een witte dikke bak met daarop een paal met meerder camera's, niet iets wat je snel weg kan halen.

Iemand een idee wat dit kan zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01:16

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Kan een mobiele flitsers zijn geweest of een mobiele camera die de hoeveelheid verkeer telt.
Zoek even op google Images wat je exact gezien hebt zou ik zeggen :)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Hier weten ze in Mobiliteit meer over dan in Algemene Zaken. Ik verplaats het topic die kant op.

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RAJH
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Ik kom er meerdere keren per week langs en dit lijken mij telcamera’s van Rijkswaterstaat, zoals te zien op de foto op https://gouweijsselnieuws...n-voor-snelheidscontrole/.

Maar helemaal zeker ben ik niet 😅.