Planet Coaster 2 blurry.

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• (JVR1988)
  • Registratie: Januari 2022
  • Laatst online: 23-06 11:42
Goedenavond.

Ik ben al enige tijd aan het sukkelen met Planet
coaster 2. Als ik bijvoorbeeld het terrein wil verhogen zie je namelijk een heel erg Blurry Vierkant (texture) gewoon super slechte kwaliteit. Terwijl m’n graphics etc enorm hoog zouden moeten zijn speel met een 4070TI. Alleen voorheen heb ik dit probleem nooit gehad. Weet iemand misschien de oplossing? Hoor het graag.
Op de foto’s is het niet heel goed te zien volgens mij.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/OvHUTFov4vqgAgpTwDNiD_KwzLA=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/vzPXh4SRAJYnSgUMQMl3rHeT.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/cJrfpW1Uda1VvOoey0mZPg9zzms=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/XZKWCoi05yGHFQnQk09e2zW1.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20:59
Welke instellingen speel je op (welke resolutie en welke settings, medium, high, etc) en wat is je monitor?

Blurry beeld kan komen door een paar zaken, waaronder spelen op een resolutie die niet gelijk is aan de native resolutie van je monitor. Motion blur kan ook een rol spelen, wat je meestal kan uitzetten in de settings.

Wat noem jij overigens 'voorheen'? Is dit opeens een probleem geworden, of heb je iets gedaan (update gedownload, hardware geüpgrade)?

[ Voor 17% gewijzigd door Hahn op 28-02-2025 18:01 ]

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• (JVR1988)
  • Registratie: Januari 2022
  • Laatst online: 23-06 11:42
Hahn schreef op vrijdag 28 februari 2025 @ 18:00:
Welke instellingen speel je op (welke resolutie en welke settings, medium, high, etc) en wat is je monitor?

Blurry beeld kan komen door een paar zaken, waaronder spelen op een resolutie die niet gelijk is aan de native resolutie van je monitor. Motion blur kan ook een rol spelen, wat je meestal kan uitzetten in de settings.

Wat noem jij overigens 'voorheen'? Is dit opeens een probleem geworden, of heb je iets gedaan (update gedownload, hardware geüpgrade)?
Mijn monitor is als volgt.

iiyama G-Master G2770QSU-B1 27" Quad HD 165Hz IPS

Ik heb mijn pc terug van de computerzaak. Daar is mijn Intel I7 14700K vervangen. Heb hem van de week terug gekregen en sindsdien heb ik dit probleem.

Ik speelde altijd alles op ultra. Ik heb nu echt alle resoluties geprobeerd. Maar krijg het niet gevonden. Ook heb ik wel mijn videokaart de 4070TI Super Gaming een update gegeven via Nvidia. Helaas support deze niet planet coaster voor optimalisatie. Ik heb mijn monitor wel op 165Hrtz gezet maar ook op mindere Hrz’en maar krijg die blur niet weg.