Ik had een tweede kans laptop bij
Mogen ze dit zomaar doen? Ik ga eruit van wel, maar voor de zekerheid wil hier eerst advies vragen.
In ieder geval niet zo netjes. Sterker nog, dat de laptop niet goed functioneerde kan gewoon vastgesteld worden door een basis inspectie. Het is de wifi kaart die niet werkt, dus je kan bij het instellen van windows niet eens op het internet gaan. En ik heb geprobeerd de nieuwste drivers van de site van de fabrikant te halen voor alle chipset onderdelen en te installeren, maar de wifi kaart werkt gewoon niet.
Members only:
gekocht. Die bleek niet goed te werken. Ik heb het opgestuurd om omgeruild te worden. Maar ik krijg een mail dat het niet kan omdat het product niet op voorraad is. Maar ik kan zien dat het wel op voorraad is. Nu heb ik contact opgenomen met de klantenservice en die zeggen dat het niet omgeruild kan worden omdat het een tweedekans product is. Alleen er staat bij de tweede kans producten niet dat hiervoor speciale regels zijn. Ik heb andere kansen laten liggen onder de gedachte dat deze laptop gewoon omgeruild kon worden.
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers.
Inloggen
Mogen ze dit zomaar doen? Ik ga eruit van wel, maar voor de zekerheid wil hier eerst advies vragen.
In ieder geval niet zo netjes. Sterker nog, dat de laptop niet goed functioneerde kan gewoon vastgesteld worden door een basis inspectie. Het is de wifi kaart die niet werkt, dus je kan bij het instellen van windows niet eens op het internet gaan. En ik heb geprobeerd de nieuwste drivers van de site van de fabrikant te halen voor alle chipset onderdelen en te installeren, maar de wifi kaart werkt gewoon niet.
[ Voor 0% gewijzigd door Yorinn op 28-02-2025 20:39 ]
Give a man a fire and he'll be warm for the night, set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.