GL.iNet gaat niet meer aan

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rudi_rvg
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 12-05 22:59
Mijn vraag
...
Wil mijn GL-MT 3000 nog eens gebruiken in mij niet mobilhome voor een netwerk van de camperplaats op te pikken maar zie plotseling geen lichtje meer branden op de router en zie ook GL meer bij wifi netwerken staan en voorheen was dat wel
Relevante software en hardware die ik gebruik
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...heb wel aan het schuifknopje mee geweest en ok 10 sec op het knopje geduwd met het cirkeltje heb ik daar misschien iets verkeerd gedaan is aangesloten in de mobilhome via usb

Alvast bedankt Rudi

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• franssie
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

franssie

Save the albatross

Al andere usb kabel geprobeerd, powerbank etc?

franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rudi_rvg
Ja en werkt ook niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• franssie
  • Nu online

franssie

Save the albatross

Dan wordt het lastig, als er echt geen licht meer uit komt (ik heb een GL 1200) en je denkt dat de voeding goed is, blijft er weinig over dan een defect apparaat ben ik bang.

Dat schuifje doet niet zoveel dacht ik, en de resetprocedure zou je in de handleiding moeten opzoeken.

edit: het gaat dus over deze? (wel handig om dit soort product links te plaatsen in de TS)
uitvoering: GL.iNet Beryl AX (GL-MT3000)

[ Voor 28% gewijzigd door franssie op 28-02-2025 19:19 ]

franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rudi_rvg
Inderdaad, nu heb ik verder aan het informeren en heb een you tube filmke gezien en daar spreken ze van een netwerk kabel aansluiten op de pc via de lan kabel alleen heb ik die niet hier in de mobilhome en eerst updates doen blijkbaar YouTube: How to Use UBoot to Debrick Your GL.iNet Router 2021

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• franssie
  • Nu online

franssie

Save the albatross

rudi_rvg schreef op vrijdag 28 februari 2025 @ 19:48:
Inderdaad, nu heb ik verder aan het informeren en heb een you tube filmke gezien en daar spreken ze van een netwerk kabel aansluiten op de pc via de lan kabel alleen heb ik die niet hier in de mobilhome en eerst updates doen blijkbaar YouTube: How to Use UBoot to Debrick Your GL.iNet Router 2021
lijkt me een vrij recent model, retour zenden onder garantie is ook een optie dan waarschijnlijk. En hoeveel energie wil je steken in een travelrouter?

Pagina: 1