Op zoek naar een nieuwe laptop. Ik zal 'm vooral gebruiken voor het kijken van films etc, en programmeerwerk (Visual Studio). Ik ben erg gecharmeerd van de 2-in-1 laptops, zo kan ik de laptop ook in tablet mode gebruiken op de bank. Ik wil weer een behoorlijke tijd doen met de laptop, dus het mag best wat kosten, maar het plafond ligt wel bij de 2000 euro. Voor dat geld is OLED een vereiste, net zoals 32GB en mininaal 1TB opslag, en een 16" scherm
Ik heb een shortlist van laptops, maar ik vind het lastig om hier een goede keuze in te maken
Lenovo Yoga 7i 2-in-1 Gen 10
Ik heb eigenlijk alleen recente ervaringen met Lenovo laptops uit het goedkopere segment, maar die ervaringen zijn prima, behalve dat de WiFi af en toe niet wil connecten uit de slaapstand
HP Spectre x360
De enige laptop met 2TB hdd, maar niet perse noodzakelijk
ASUS Vivobook 16 Flip
Bijna verkrijgbaar, en zeker gezien de prijs een serieuze optie
Dell 16 Plus 2-in-1
Geen OLED maar Mini-LED. Ik ben niet zeker hoe mini-LED presteerd tov OLED
Samsung Galaxy Book5 Pro
Mooie laptop maar wel duur, en deze types laptop schijnen gevoelig te zijn voor barstjes in het scherm
Ik ben benieuwd of iemand nog tips heeft waar op te letten, of een bepaalde laptop juist aan- of afraadt.
Ik heb een shortlist van laptops, maar ik vind het lastig om hier een goede keuze in te maken
Lenovo Yoga 7i 2-in-1 Gen 10
Ik heb eigenlijk alleen recente ervaringen met Lenovo laptops uit het goedkopere segment, maar die ervaringen zijn prima, behalve dat de WiFi af en toe niet wil connecten uit de slaapstand
HP Spectre x360
De enige laptop met 2TB hdd, maar niet perse noodzakelijk
ASUS Vivobook 16 Flip
Bijna verkrijgbaar, en zeker gezien de prijs een serieuze optie
Dell 16 Plus 2-in-1
Geen OLED maar Mini-LED. Ik ben niet zeker hoe mini-LED presteerd tov OLED
Samsung Galaxy Book5 Pro
Mooie laptop maar wel duur, en deze types laptop schijnen gevoelig te zijn voor barstjes in het scherm
Ik ben benieuwd of iemand nog tips heeft waar op te letten, of een bepaalde laptop juist aan- of afraadt.