Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoubleCheck
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 28-02 10:55
Op mijn nieuwe telefoon (Fairphone 5 met /e/OS) wil ik graag een eSIM installeren. Nu zegt KPN dat alleen te kunnen via de MijnKPN app. Ik heb geen /e/OS om hem direct aan Google Play te koppelen, maar ik zie niet hoe ik aan de MijnKPN app kan komen zonder Google Play. Heeft iemand hier ervaring mee of ideeën hoe ik een eSIM op mijn telefoon krijg?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boyette
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 16:43
DoubleCheck schreef op vrijdag 28 februari 2025 @ 10:55:
Op mijn nieuwe telefoon (Fairphone 5 met /e/OS) wil ik graag een eSIM installeren. Nu zegt KPN dat alleen te kunnen via de MijnKPN app. Ik heb geen /e/OS om hem direct aan Google Play te koppelen, maar ik zie niet hoe ik aan de MijnKPN app kan komen zonder Google Play. Heeft iemand hier ervaring mee of ideeën hoe ik een eSIM op mijn telefoon krijg?
Kan je bij mobile networks kiezen
Download sim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zx9r_mario
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 16:47
Aurora installeren. Kun je apps installeren zonder Google account.

[ Voor 30% gewijzigd door zx9r_mario op 28-02-2025 11:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 13:54

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@DoubleCheck wellicht APKmirror proberen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 11:04
Misschien is het verstandiger om een ouderwetse simkaart te gebruiken.
Je kunt via een alternatieve store waarschijnlijk nu wel de KPN app werkende krijgen, maar dat zegt niets voor de toekomst.
En gebeurt er iets op vakantie bijvoorbeeld dan heb je meer opties met een fysieke simkaart, want die hoef je niet via software opnieuw te installeren, en je kunt overal nog uitwijken naar een esim vanaf een fysieke sim, maar de andere kant op komt de fysieke sim naar je huisadres, niet naar je vakantiebestemming.