Welke fish tank is de beste voor mij?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mediokas
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 15-08 15:44
Ik zoek een?
Ik zoek een case waarin ik mijn ultieme unicorn barf pc kan gaan bouwen. Met veel glas en in wit. Hout of metaal accenten kunnen zeker mooi zijn. En ik zou bij voorkeur zoveel mogelijk gebruik willen maken van 140mm fans. Mijn idee is om 6 140mm intakes te hebben aan onder en zijkant en dan een aio aan de bovenkant als exhaust. Ben in principe niet van plan om de GPU vertical te maken, maar sta er in principe wel voor open.

Wat is je budget?
Ik vind 250 wel echt de max, zonder fans

Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Mijn plan is om Asus en Corsair componenten te combineren, om met ICUE alle RGB in bedwang te houden. Maar in principe maakt het merk case dan niet uit. Alleen heb ik het liefst dat de case zelf geen RGB heeft. Maar is geen deal breaker.

Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Ik heb al een Asus Rog Strix 4090 white. Wil nu het platform upgraden naar AM5 met een 9800X3D. Verder gewoon top of the line spul. Veel fans, AiO met lcd screen. All out overspending madness.

Heb al een aantal cases bekeken, maar nog niet de perfecte.
H9 flow: Mooie case, maar biedt geen ondersteuning voor 3 140 fans aan de zijkant. Verder wel echt een goede optie.
011 Dynamic Evo: Blijft jammer dat er metaal tussen het glas van de zij en voorkant zit, heb liever dat dit helemaal open is.
Corsair 6500x: Op zich echt top, vind de mogelijkheid om hout of aluminium accenten toe te voegen erg tof. Wel erg duur en bouwkwaliteit is voor die prijs matig (review gamersnexus)