Goedemorgen,
Ik heb een probleem met de soundbar van mijn tv. Mijn provider is Ziggo en ik heb een mini box van hun gekregen. Echter met het geluid van mijn tv/soundbar loopt het niet zo lekker. Ik heb eerst een optische kabel geprobeerd maar bij het aanzetten van de box klonk het geluid eerst heel blikkerig en na een aantal seconden springt het geluid over op het goede geluid. Daar zit wel een korte pauze tussen. Daarna op advies van ziggo een HDMI kabel gebruikt. Het geluid klinkt nu in het begin niet blikkerig meer maar maakt nog wel een tussenstop en schiet daarna op het juiste geluid over van de soundbar. Hoe kan ik dit geluid gelijk synchroon laten lopen. Dus bij het aanzetten van de box gelijk het juiste geluid op de soundbar zonder tussenstop? De soundbar geeft bij het aanzetten van de box de melding TV ARC, dan stopt t geluid even en geeft de soundbar de melding D.IN,:strip_exif()/f/image/IieovnFMa5LnWDDG32HYY1Bh.jpg?f=fotoalbum_large)
daarna gaat het over op het goede geluid. Ik wilde een video meesturen maar dat kan hier niet. Daarom 2 foto's bijgevoegd.
Ik hoor graag of iemand advies heeft, alvast bedankt!
Ik heb een probleem met de soundbar van mijn tv. Mijn provider is Ziggo en ik heb een mini box van hun gekregen. Echter met het geluid van mijn tv/soundbar loopt het niet zo lekker. Ik heb eerst een optische kabel geprobeerd maar bij het aanzetten van de box klonk het geluid eerst heel blikkerig en na een aantal seconden springt het geluid over op het goede geluid. Daar zit wel een korte pauze tussen. Daarna op advies van ziggo een HDMI kabel gebruikt. Het geluid klinkt nu in het begin niet blikkerig meer maar maakt nog wel een tussenstop en schiet daarna op het juiste geluid over van de soundbar. Hoe kan ik dit geluid gelijk synchroon laten lopen. Dus bij het aanzetten van de box gelijk het juiste geluid op de soundbar zonder tussenstop? De soundbar geeft bij het aanzetten van de box de melding TV ARC, dan stopt t geluid even en geeft de soundbar de melding D.IN,
:strip_exif()/f/image/IieovnFMa5LnWDDG32HYY1Bh.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/5rcMSWUTvJDorcjDfibBqKi3.jpg?f=fotoalbum_large)
Ik hoor graag of iemand advies heeft, alvast bedankt!