Toon posts:

voodoo5 of geforce2mx200?

Pagina: 1
Acties:
  • 109 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
wat zouden jullie aanraden een voodoo5 5500 of een geforce2mx200? :?

Verwijderd

Hmph. Net ziets als "fiat panda of BMW Z3" dit.

geef eerst maar eens wat meer informatie. (processor/moederboard/geheugen). dan praten we verder.

Verwijderd

Wat denk je zelf? Een VooDoo 5 natuurlijk! >:)

Verwijderd

GF2MX400. de MX200 moet je echt niet nemen. De 400 kost maar iets meer en zal het geld meer dan waard zijn.

Verwijderd

Zeker weten Geforce!!!

Verwijderd

Op zaterdag 15 september 2001 18:49 schreef CyrusXXX het volgende:
Zeker weten Geforce!!!
Lekker onderbouwd dit.. je gaat toch zeker geen geforce2 MX200 vergelijken met een voodoo5?

MX200 is idd vrij brak. de voodoo5 5500 presteert zoiezo 3x beter dan de mx200, maar het is ook heel processor afhankelijk allemaal.

heb je 700 MHZ of meer, ga dan voor de voodoo 5500. heb je iets wat onder de 6/700 mhz zit, koop dan een geforce. Maar liever GEEN mx200, want die zijn niet snel!

ga dan voor een normale MX of een MX400.

• catfish
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01-06 09:24
een v5 is zeker niet traag maar ik zou zeker geen mx200 nemen (die heeft maar een halve memory bus) dus minstens een mx400, dan beslissen

Verwijderd

Topicstarter
thank you all for helping me!!! :)

• bombadil
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

bombadil

Iarwain Benadar

ik raad je aan om dit te posten in: [topic=205820]

en dan met:
wat je belangrijk vind,welke spellen je speelt,wat je budget is en wat je systeem is.

"De ouwe Tom Bombadil is een vrolijk kwastje,Zijn laarzen zijn geel en knalblauw is zijn jasje, Want Tom, die de meester is, heeft geen ooit gevangen, Zijn liedjes zijn sterker en zijn benen zijn langer". (LotR)

• Mathizsias
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17-08 18:18

Mathizsias

Drizzt

Hmm ik zag ooit ergens bij een Duits bedrijf een MX200 met DRR Ram die is dus beter als de MX zelf ?! (150/320 had die kaart getweaked)

Verwijderd

ik zou zelf zeker voor de voodoo 5 gaan , maar voodoo 5 is volgens mij even duur als een geforce 2 GTS , dus ik begrijp de verglijking ook niet zo |:(

• Termi
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21-08 08:52
Voodoo5 zou ik gaan :9 Volgens mij wel sneller als een geforce mx :)... Ding is volgens mij wel sneller dan een geforce mx

• Jake Blues
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 12-08 17:31

Jake Blues

AKA Jake

Op zaterdag 15 september 2001 19:39 schreef cONEction het volgende:
ik zou zelf zeker voor de voodoo 5 gaan , maar voodoo 5 is volgens mij even duur als een geforce 2 GTS , dus ik begrijp de verglijking ook niet zo |:(
Inderdaad een rare vergelijking. Ik zou niet voor een Voodoo meer gaan aangezien de driver-ondersteuning slecht is.

Verwijderd

Ik zou voor een VooDoo 5 5500 gaan,
kun je mooi ut in glide spelen en hij was eigenlijk bedoelt om met de gf2gts te concurreren. (dat haalde ie meestal net nie, maar (bijna) altijd sneller als een gf2mx, alleen nie in 3dmark :r en je moet idd een >650 mhz proc hebben)

mzzl

• NiGeLaToR
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12:44

NiGeLaToR

Luister Kophi Podcast!

Bij UT maak je sneller iets kapot dan drank goed maken kan
Moet jij is opletten :P

KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! of kijk hier op YouTube.

Verwijderd

Dit gaat nergens heen zo

Ik zou eerst eens je wat meer gaan verdiepen in de prestaties van verschillende videochips. Dit is namelijk een vrij kromme vergelijking, als je dat gedaan hebt is dit de juiste plek :

[topic=205820]
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.