Verwijderd
geef eerst maar eens wat meer informatie. (processor/moederboard/geheugen). dan praten we verder.
Verwijderd
Verwijderd
Lekker onderbouwd dit.. je gaat toch zeker geen geforce2 MX200 vergelijken met een voodoo5?Op zaterdag 15 september 2001 18:49 schreef CyrusXXX het volgende:
Zeker weten Geforce!!!
MX200 is idd vrij brak. de voodoo5 5500 presteert zoiezo 3x beter dan de mx200, maar het is ook heel processor afhankelijk allemaal.
heb je 700 MHZ of meer, ga dan voor de voodoo 5500. heb je iets wat onder de 6/700 mhz zit, koop dan een geforce. Maar liever GEEN mx200, want die zijn niet snel!
ga dan voor een normale MX of een MX400.
en dan met:
wat je belangrijk vind,welke spellen je speelt,wat je budget is en wat je systeem is.
"De ouwe Tom Bombadil is een vrolijk kwastje,Zijn laarzen zijn geel en knalblauw is zijn jasje, Want Tom, die de meester is, heeft geen ooit gevangen, Zijn liedjes zijn sterker en zijn benen zijn langer". (LotR)
Verwijderd
Inderdaad een rare vergelijking. Ik zou niet voor een Voodoo meer gaan aangezien de driver-ondersteuning slecht is.Op zaterdag 15 september 2001 19:39 schreef cONEction het volgende:
ik zou zelf zeker voor de voodoo 5 gaan , maar voodoo 5 is volgens mij even duur als een geforce 2 GTS , dus ik begrijp de verglijking ook niet zo
Verwijderd
kun je mooi ut in glide spelen en hij was eigenlijk bedoelt om met de gf2gts te concurreren. (dat haalde ie meestal net nie, maar (bijna) altijd sneller als een gf2mx, alleen nie in 3dmark
mzzl
Moet jij is oplettenBij UT maak je sneller iets kapot dan drank goed maken kan
KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! of kijk hier op YouTube.
Verwijderd
Ik zou eerst eens je wat meer gaan verdiepen in de prestaties van verschillende videochips. Dit is namelijk een vrij kromme vergelijking, als je dat gedaan hebt is dit de juiste plek :
[topic=205820]
Dit topic is gesloten.
![]()