Op het moment dat ik deze nieuwssubmit maakte, had ik niet verwacht dat er zo'n journalistiek goed en scherp artikel uit kwam:Smartphone SoCs is een best wel complexe wereld, met veel specifieke en historische kennis die je maar net in huis moet hebben. Vervolgens moet je uit een persbericht het kaf van het koren kunnen scheiden, wat some behoorlijk weinig is. Dan de tijd nemen om feitelijke achtergrond informatie en context te zoeken - in dit geval specificaties van voorgangers. En als je dan tot opvallende conclusies komt, die haarscherp neer kunnen zetten.
En dat heeft @arnoudwokke in het bovenstaande artikel uitstekend gedaan. Niet alleen heeft hij gezien dat de nieuwe chips helemaal niet nieuw waren, maar dat ook haarscherp opgeschreven, zonder eindeloos claims van de fabrikant te citeren. Meteen in de titel en eerste alinea, bam.
Dus daar wil ik graag een compliment voor geven. Het zijn misschien niet de best gelezen artikelen, maar vaak wel fundamenteel werk om latere smartphone berichtgeving in de kunnen aarden. Arnoud, dank je wel.
En dat heeft @arnoudwokke in het bovenstaande artikel uitstekend gedaan. Niet alleen heeft hij gezien dat de nieuwe chips helemaal niet nieuw waren, maar dat ook haarscherp opgeschreven, zonder eindeloos claims van de fabrikant te citeren. Meteen in de titel en eerste alinea, bam.
Dus daar wil ik graag een compliment voor geven. Het zijn misschien niet de best gelezen artikelen, maar vaak wel fundamenteel werk om latere smartphone berichtgeving in de kunnen aarden. Arnoud, dank je wel.