Toon posts:

via apollo mvp3 maar dan agp pro 100

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
vage titel he ;) ? nou ja dit is het probleem:
ik heb hier een super socket 7 plankje liggen, wcpuid verteld me dat er een via apollo mvp3 in zit en windows verteld me dat er een cmi 8330 geluidskaart op zit, echter op de chipset staat de volgende tekst (south en nord bridge) AGP Pro 100 en verder staat er weinig van enige bijzondere betekinis op het mobo, ik wil weten wie het gemaakt heeft omdat ik niet in staat ben om de cpu hoger dan 450 mhz te laten lopen, verder werkt het mobo goed (hoe ik er aan kom weet ik ook niet meer) het doet dienst in mijn router met een athlon 500 die op 450 loopt, weet iemand mij meer te vertellen over dit mobo?

Verwijderd

Topicstarter
sorry foutje: hij loopt op 500mhz maar zegt bij het opstarten dat hij op 450 loopt, het is een award bios die zal toch wel te flashe zijn niet?

• smvs
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
een super 7 met en athlon??

• SG
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 31-03 12:03

SG

SG surft naar info hardewaren

Dat zal zekers 'n K6 of hoger zijn zijn dus geen K7

X399 Taichi; ThreadRipper 1950X; 32GB; VEGA 56; BenQ 32" 1440P | Gigbyte; Phenom X4 965; 8GB; Samsung 120hz 3D 27" | W2012SER2; i5 quadcore | Mac mini 2014 | ATV 4g | ATV 4K

• _JGC_
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 16:38
PC CHIPS M573

heb ik ook gehad: drie DOA bordjes :(

is idd de VIA MVP3 in een gerelabelde vorm op een PC CHIPS bordje.

www.pcchips.nl voor drivers, BIOS, etc.

Verwijderd

Topicstarter
een k6-2 sorry idd een typo :D

Verwijderd

Topicstarter
check dit uns ff:
Afbeeldingslocatie: http://www.ppmirror.f2s.com/coen.jpg

Verwijderd

Topicstarter
is geen pcchips

• _JGC_
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 16:38
Dan EagleMax of een of andere vage B-naam die ze eraan gegeven hebben. PC CHIPS en alles wat daarvan afgeleid is, is de enige die de namen van de chipsets verbergt.

Staat er toevallig een sticker op de BIOS chip van 24h burn-in? (zo'n geel blauw ding), dan is het wel een PC CHIPS.

Verwijderd

Topicstarter
ja die staat er, maar zoek maar eens een PCCHIPS met een cmi 8330, 2 isa en 3 pci met 1 agp
Pagina: 1