Ik ben wilde van webhost provider veranderen. En heb me bij ongekend.nl aangemeld.
Ons domein is overgezet.
Ben alleen zo stom geweest om bij het aanmelden een emailadres te gebruiken van het zelfde domein als die is overgezet. Daardoor heb ik geen login gegevens.
De website doet het nu niet meer en we kunnen geen mail meer ontvangen.
Ongekend.nl is alleen te bereiken per mail. Bijna twee dagen gelegen gemaild en geen reactie gehad. Moet ik me zorgen maken?
Iemand recente ervaringen met ongekend.nl? Ik zie dat meeste ervaringen al wel oud zijn. Ze zijn onderdeel van het tov.team, daar lijken nog wel mensen te werken.
Andere tips zijn ook welkom.
Had beter naar een iets bekendere provider kunnen gaan denk ik
. Het begon eigenlijk al dat de ideal koppeling niet werkte en je zelf moest overmaken.
Ons domein is overgezet.
Ben alleen zo stom geweest om bij het aanmelden een emailadres te gebruiken van het zelfde domein als die is overgezet. Daardoor heb ik geen login gegevens.
De website doet het nu niet meer en we kunnen geen mail meer ontvangen.
Ongekend.nl is alleen te bereiken per mail. Bijna twee dagen gelegen gemaild en geen reactie gehad. Moet ik me zorgen maken?
Iemand recente ervaringen met ongekend.nl? Ik zie dat meeste ervaringen al wel oud zijn. Ze zijn onderdeel van het tov.team, daar lijken nog wel mensen te werken.
Andere tips zijn ook welkom.
Had beter naar een iets bekendere provider kunnen gaan denk ik