Ongekend.nl webhost ervaringen

Pagina: 1
Acties:

• gertrudi
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 17-06 18:51
Ik ben wilde van webhost provider veranderen. En heb me bij ongekend.nl aangemeld.
Ons domein is overgezet.
Ben alleen zo stom geweest om bij het aanmelden een emailadres te gebruiken van het zelfde domein als die is overgezet. Daardoor heb ik geen login gegevens.
De website doet het nu niet meer en we kunnen geen mail meer ontvangen.
Ongekend.nl is alleen te bereiken per mail. Bijna twee dagen gelegen gemaild en geen reactie gehad. Moet ik me zorgen maken?

Iemand recente ervaringen met ongekend.nl? Ik zie dat meeste ervaringen al wel oud zijn. Ze zijn onderdeel van het tov.team, daar lijken nog wel mensen te werken.

Andere tips zijn ook welkom.
Had beter naar een iets bekendere provider kunnen gaan denk ik :( . Het begon eigenlijk al dat de ideal koppeling niet werkte en je zelf moest overmaken.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• boyette
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 06:24
Volgens mij is ongekend totaal onbekend

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Bijna twee dagen gelegen gemaild en reactie gehad.
Ik neem aan geen reactie gehad? ;)

Heb je tov.team, eigenaar van het merk ongekend.nl, al geprobeerd op andere manieren te bereiken? Wellicht via LinkedIn? Een ander merk van ze is vorm2 en dat is bereikbaar op +31 58 844 1616, wellicht dat die je even verder kunnen wijzen.

Je had beter iets beter over de migratie kunnen nadenken. Eerst je account maken en alles inrichten en dan pas de boel overzetten. :) Hoe ben je bij ongekend.nl terechtgekomen?

[ Voor 4% gewijzigd door Room42 op 27-02-2025 08:47 ]

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

• boyette
Dat laatste zinnetje is natuurlijk funest
Welke registrar heeft nu geen betaalsysteem

Waar is dat domein nu geregistreerd ?

Kun je wel inloggen op hun webportal en evt weer verhuizen ?

Is je emailadres actief en heb je dat opnieuw aangemaakt ?

Stuur eens een email naar een niet bestaand emailadres op je domein en geef aan wat er gebeurt als response

[ Voor 51% gewijzigd door boyette op 27-02-2025 09:02 ]

• boyette
Het lijkt overigens toch wel een legitiem bedrijf te zijn zo op het eerste gezicht dus denk dat het wel goed komt

Snap alleen niet hoe het kan dat er meerdere verschillende bedrijven met precies de zelfde naam zijn.. dat is wel merkwaardig

Tussendoor is ook van hen

[ Voor 41% gewijzigd door boyette op 27-02-2025 09:13 ]

• gertrudi
Room42 schreef op donderdag 27 februari 2025 @ 08:46:
[...]

Heb je tov.team, eigenaar van het merk ongekend.nl, al geprobeerd op andere manieren te bereiken? Wellicht via LinkedIn? Een ander merk van ze is vorm2 en dat is bereikbaar op +31 58 844 1616, wellicht dat die je even verder kunnen wijzen.

Je had beter iets beter over de migratie kunnen nadenken. Eerst je account maken en alles inrichten en dan pas de boel overzetten. :) Hoe ben je bij ongekend.nl terechtgekomen?
Ja, zo dacht ik er over. Je moest bij het aanmelden gelijk je EPP code invullen. Voor ik het wist was ik overgezet. Ben er bij gekomen omdat er in het tweakers forum positief over was gesproken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gertrudi
Room42 schreef op donderdag 27 februari 2025 @ 08:46:
[...]

Dank heb het nummer gebeld. Ik kreeg een ander bedrijfje van hun, TussenDoor aan de telefoon. Hij zag de mail en ging de persoon die er over gaat aan zijn jasje trekken.

Hopelijk komt het snel goed.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• CrankyGamerOG
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 23-06 12:50

CrankyGamerOG

Assumption is the mother.....

gertrudi schreef op donderdag 27 februari 2025 @ 11:54:
[...]

Dank heb het nummer gebeld. Ik kreeg een ander bedrijfje van hun, TussenDoor aan de telefoon. Hij zag de mail en ging de persoon die er over gaat aan zijn jasje trekken.

Is wss dezelfde persoon :o

KPN - Vodafone Ziggo Partner

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gertrudi
Haha, wie weet. Doet me denken aan Jochem meyer de bonaire meneer.

• boyette
gertrudi schreef op donderdag 27 februari 2025 @ 11:54:
[...]

Dat schreef ik al tussendoor is ook hetzelfde adres van dezelfde eigenaar

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• gertrudi
We ontvangen weer mail en de website is weer in de lucht.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
gertrudi schreef op vrijdag 28 februari 2025 @ 12:03:
We ontvangen weer mail en de website is weer in de lucht.
Hebben ze ook een verklaring gegeven waarom de servicedesk niet reageerde?

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Pagina: 1