Vraag

Verwijderd

Topicstarter
Mijn vraag
...
Hoe weet ik maat van de ring?
Ik kan verschillende maten bestellen maar hoe moet ik dat bepalen. Sommige andere ringen (waaronder kuno ring) sturen eerst sizing kit.
Waarom is kuno ring niet meegenomen in test? Lijkt een goede optie. Aan de hand waarvan zijn ringen geselecteerd?

Alle reacties

• TijsZonderH
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 15:59

TijsZonderH

Nieuwscoördinator
Dit is meer een vraag voor elders, dus ik verplaats dit naar het juiste forum :)

Deze handtekening kan worden opgenomen voor trainingsdoeleinden.

Verwijderd

Topicstarter
Wat is het juiste forum? Ik ben nieuw hier Waarom geen link naar juiste forum?

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 27 februari 2025 @ 17:48:
Wat is het juiste forum? Ik ben nieuw hier Waarom geen link naar juiste forum?
Thijs (maar dan zonder H) heeft hem al voor je verplaatst. Smartwatches, sporthorloges en overigen was dus het juiste forum, blijkbaar. :)

@TijsZonderH, TS stelde wel nog een vraag aan de redactie. ;)
In dit geval @Eric van Ballegoie, over review: Smartrings: Oura versus Ultrahuman, RingConn en Samsung.

[ Voor 80% gewijzigd door Room42 op 27-02-2025 19:28 ]

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 27 februari 2025 @ 06:18:
Ik kan verschillende maten bestellen maar hoe moet ik dat bepalen. Sommige andere ringen (waaronder kuno ring) sturen eerst sizing kit.
Ik neem aan dat je dit even op de productpagina moet bekijken. Ze zullen wel een manier van meten hebben. Misschien hebben ze ook wel een sizing kit beschikbaar? (Ik weet het niet, dus je moet zelf even zoeken.)

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Eric van Ballegoie
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 10-09 12:19

Eric van Ballegoie

Reviewcoördinator
Verwijderd schreef op donderdag 27 februari 2025 @ 06:18:
Mijn vraag
...
Waarom is kuno ring niet meegenomen in test? Lijkt een goede optie. Aan de hand waarvan zijn ringen geselecteerd?
Hi!

Ik neem aan dat je het over deze roundup van smart rings hebt?

Ik weet niet over welke ring je het specifiek hebt? Zoals in het artikel staat beschreven werken Oura, Ultrahuman, Samsung en Ringconn allemaal met sizing kits. Die kan je dus gebruiken om je maat te bepalen.

Waarom is kuno ring niet meegenomen in test?

Er zijn inmiddels letterlijk tientallen smartringen en ik kan er (enigszins comfortabel ;) ) maar vier tegelijk dragen. De merken die in de roundup zijn meegenomen zijn allemaal groter/bekender dan Kuno, daarom had ik deze gekozen. Wellicht dat ik de Kuno 2 de komende periode ga testen, maar ik doe geen beloftes.
Pagina: 1