Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deboerpp
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 26-09 03:33
Hallo,

Ik dacht voor vakanties een drone te kopen. Leuk. Na wat onderzoek kwam ik op FVP drones. Lijkt me echt gaaf om te doen, lijkt een beetje op de adelaar in Assasin's Creed . Kom je ergens, drone uit, bril op , en omgeving verkennen + prachtige plaatjes schieten. De 'follow me' functie die sommigen hebben, lijkt me ook bijzonder handig. Niet meer hoeven kiezen tussen puur genieten in het moment of opletten op wat je filmt. Toen ging ik op zoek naar een drone die beide kan. Niets gevonden. Het lijkt mij logisch, aangezien het volgens DJI een software ding is, maar ik vind ze niet ? Weet iemand wel modellen te vinden die dit kunnen ? Desnoods mensen die het zelf gemaakt hebben, wat ik dan ook wel wil doen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koning Bolo
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 16:47
DJI Neo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ouweklimgeit
  • Registratie: Juni 2014
  • Niet online
Volgens mij kan https://flylitchi.com/ dit, is een losse app die de drone bestuurt en waar je bijv. ook een vluchtplan in kunt maken. Ik heb recent de Avata 2 gekocht, het FPV vliegen is waanzinnig gaaf in elk geval

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deboerpp
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 26-09 03:33
Top, dank je wel. Ik heb ook naar de Avata gekeken , maar die heeft geen 'follow me' functie jammer genoeg.