Grenen muren hele huis. Boren gaat altijd grote gaten en barsten nalaten in die planken en kunnen we dus niet repareren helaas. Niet zo simpel als bij ander types muren waar je gwn dicht kan maken/plamuren๐๐๐ geloof me, we hebben getest in partner z'n hobbykamertje hier met ophangen van een onnozel wandrek om zn 2e modem hoger te kunnen zetten voor beter signaal...๐๐๐
Reden voor anti diefstal: heeft echt pak geld gekost voor ons.
Sloten/ramen zijn ook niet veilig (enkel slot en kan je zo laten sleutels bijmaken) en de huisbaas staat boren voor een slot op de deuren niet toe.
Akkoord we hebben wel een diefstal verzekering maar dan nog. Alles is enkel slot en niet inbraak proof.
Er zijn echter massale inbreker plagen in buurgemeentes nu...
We gaan binnenkort voor bevalling beide enkele dagen van huis weg zijn.
Het zou ons een gemoedsrust geven.
De pcs, mijn nas en alle monitors hebben kensington.
In de zomer na de bevalling wilden we wel een Smarthome gaan installeren met slimme raam- , verlichting-en deursensoren en 2 cams, maar nog niet v gekomen door complicaties bij mij en veeleisende job partner...
Mijn wederhelft gaat dag en nacht mee inroomen binnenkort gezien med groot risico moeder en kind, dus het huis is zo goed als onbeveiligd...
Ik dacht een beveiligingskabel v staal ofzo wnr mogelijk en het bestaat ergens voor tv, vast te maken aan zeer zwaar tv meubel. Daar kan ik ev wel in boren vanachter wat tv vastmaken betreft.
Of mss zo'n muurplaat dan in m'n tv meubel boren vanachter???
[
Voor 9% gewijzigd door
mellinda op 26-02-2025 20:29
]