Een zaak in de buurt heeft een rookschade partij audio/video opgekocht. Mijn ouders hebben er al een mooie denon 1801 versterker en 2 Keff 55.2 boxen vandaan gehaald tegen zeeer scherpe prijzen. Deze kwamen echter allemaal uit de doos dus die hadden geen rookschade.
Ik had mijn oog laten vallen op een breedbeeld TV te weten:
SONY KV-28FX65
http://www.kieskeurig.nl/kieskeurig/kieskeurig.nsf/telemerk/84417CF90D102212C125696800503A1C
Belangrijkste specificaties:
De voorkant van de TV is behoorlijk vuil van de rookaanslag en hoogstwaarschijnlijk is er ook wat roet naar binnen gekomen. Ik hou gewoon de garantie van Sony.
Ik heb 1300 gulden geboden en ze belden net op dat dat goed was.
Ik ga deze woensdag eerst kijken of het beeld goed is en geen rare afwijkingen vertoond.
Mijn vraag echter is:
Hoe groot is de kans dat de eventuele rook die in de TV is gekomen schade veroorzaakt en binnen welke termijn mag je dat verwachten?
Verder is 1300 gulden natuurlijk erg scherp, dus wat betreft zit het wel snor. Verdere tips qua schoonmaken zijn ook errrg welkom!
Ik had mijn oog laten vallen op een breedbeeld TV te weten:
SONY KV-28FX65
http://www.kieskeurig.nl/kieskeurig/kieskeurig.nsf/telemerk/84417CF90D102212C125696800503A1C
Belangrijkste specificaties:
De adviesprijs op die site is 2830 piek maar er is een zaak die ze voor 2300 verkoopt.Consumentenbond goed getest mei 2000 (Beste koop)
goed getest augustus 1999
goed getest mei 2001
Breedbeeld ja (beeldformaat 16:9)
Type beeldbuis normaal
Beeldbuisdiagonaal 71 cm
100 Hertz ja
Digital scan nee
Vlakke beeldbuis ja
Volledig vlakke beeldbuis ja
De voorkant van de TV is behoorlijk vuil van de rookaanslag en hoogstwaarschijnlijk is er ook wat roet naar binnen gekomen. Ik hou gewoon de garantie van Sony.
Ik heb 1300 gulden geboden en ze belden net op dat dat goed was.
Ik ga deze woensdag eerst kijken of het beeld goed is en geen rare afwijkingen vertoond.
Mijn vraag echter is:
Hoe groot is de kans dat de eventuele rook die in de TV is gekomen schade veroorzaakt en binnen welke termijn mag je dat verwachten?
Verder is 1300 gulden natuurlijk erg scherp, dus wat betreft zit het wel snor. Verdere tips qua schoonmaken zijn ook errrg welkom!