Afspelen YouTube Music

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Incognitum
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 07:41
Mijn vraag:
Wanneer ik in het ‘gewone’ YouTube video’s opsla kan ik die normalerwijze ook afspelen in YouTube Music. Al een tijdje heb ik (voornamelijk bij Reverze video’s) het probleem dat opgeslagen video’s niet af te spelen meer zijn in Music. Ze doen het wel gewoon op de gewone YouTube.

Onderstaand krijg ik te zien. Ik heb het op meerdere manieren geprobeerd (VPN met servers uit diverse landen, WiFI/5G (beiden Odido)). Helaas heb ik geen ander netwerk om te proberen, wellicht ligt het aan Odido.
Video’s van bv Reverze 2024 doen het wel, maar ook niet altijd in Music.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/PG2-3j3v9BcWZjmk2kd4hK0jTQc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/t17X3BD15RDPWymCwtfL7Jpv.jpg?f=fotoalbum_large

Relevante software en hardware die ik gebruik:
Ik gebruik een iPhone 13 mini met iOS 18.4. In de auto CarPlay (vandaar dat probleem op de iPhone ook het vervelendste is, daar CarPlay geen YouTube heeft).

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb:
Zoals boven al aangegeven dus meerdere locaties via VPN, WiFi of 5g maakt geen verschil. Op andere apparaten niet getest, daar ik dat niet zo spannend vind, de iPhone is in deze het belangrijkste.

Is dit probleem een restrictie vanuit Google/Youtube en is er gewoonweg niks aan te doen? Of is het een restrictie vanuit de uploader ? Of een iOS probleem wat meerdere mensen ervaren?

Het gaat om de volgende video’s:

YouTube: Reverze 2025 | Mark With a K & MC Chucky

YouTube: Reverze 2025 | Bassbrain

YouTube: Reverze 2025 | Reverze Flashback by Dark-E vs Pat B

Mocht dit om wat voor reden dan opk in het verkeerde onderdeel staan, excuses bij voorbaat.