Mijn Specs: AMD Thunderbird 850; Asus V7700 Deluxe+Oxygen 1600 SW; 640 mb SDram; 16xdvd speler;32x12x40 Rewriter; 10Mbps Ethernet Adapter; Cordless Desktop; 17,3 TFT Silicon Graphics Flatpanel; 80gig
Verwijderd
Verwijderd
150 Mb dan kan ongeveer precies de Top 40 in mp3 er op.
2)Wat zou jij bij die hoeveelheid webspace willen?
PHP, CGI
3)Wat voor database zou jij erbij willen?
MySQL & Oracle
4)wat voor manier zou jij willen dat wij gebruiken om de webspace hosting gratis te houden?
een subdomein van jouw domein.
5)Wat voor extra services zou je erbij willen?
Shell toegang, webmail, pop mail, open relay SMTP, crons, SSL + gratis certificate op mijn naam gesigneerd door iemand van het Verisign Trust Network
6)Zou je een members area willen?
Nee, wat heb ik hier aan?
7)Andere suggesties of opmerkingen?
Dataverkeer onbeperkt en gratis
Edit: dom.. dom... SSL vergeten
Op zaterdag 15 september 2001 18:19 schreef Freezo het volgende:
1)Hoeveel MB zou jij gratis willen
50 Mb
ASP en CGI
MS Access, MS SQL server en MySQL
4)wat voor manier zou jij willen dat wij gebruiken om de webspace hosting gratis te houden? (banner/button/pop-up/etc.)
banner
mailserver
6)Zou je een members area willen? (algemeen)
nope
geen
Op zaterdag 15 september 2001 18:19 schreef Freezo het volgende:
50
2)Wat zou jij bij die hoeveelheid webspace willen? (Cgi/php/etc)
php & cgi
mysql
4)wat voor manier zou jij willen dat wij gebruiken om de webspace hosting gratis te houden? (banner/button/pop-up/etc.)
button, subdomein
popboxje, webmail, shellaccess, crontabs
neuh
onbeperkt dataverkeer
"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan
Verwijderd
Hmm.... was de naam niet... Index/ Hosting & Webserver Soft/Hardware / Wat zoek/wil jij in een host (zelf een beetje ge-edit om het enigzins op NL te laten lijken)Op zaterdag 15 september 2001 18:53 schreef Kertje het volgende:
als je markt onderzoek wilt houden doe dat ff ergens anders aub, voor de rest is de topic vrij nutteloos hier...
Denk dus dat dit draadje op de juiste plaats ligt en kan alleen maar zeggen dat het zeer positief is als meer Nederlanders de stap durven te zetten naar het "onderdrukstaande" e-commerce wereldje.....en als dit dan toevallig moet door een mini onderzoekje op tweakers.....so be it!
Ik wens je veel succes.
stuk of 20mb
cgi en php
mysql
4)wat voor manier zou jij willen dat wij gebruiken om de webspace hosting gratis te houden?
ik haat banners
SSH shell, FTP
nee, zie het nut niet echt
Ik heb het bescheiden gehouden...
Ben van mening dat als je goede hosting wilt, je er toch voor zal moeten betalen (en dan komt de SSL e.d. erbij kijken)
//
Verwijderd
50 Mb
PHP en CGI
MySQL
button
subdomein
nee
nee
owja. en VEEL dataverkeer en gewoon FTP uploade
Have a wheelie good weekend!
en de rest.
Ik hou dit onderzoekje alleen maar zodat ik weet wat jullie willen....Kennelojk begreep 1 iemand dat niet
hehe
Mijn Specs: AMD Thunderbird 850; Asus V7700 Deluxe+Oxygen 1600 SW; 640 mb SDram; 16xdvd speler;32x12x40 Rewriter; 10Mbps Ethernet Adapter; Cordless Desktop; 17,3 TFT Silicon Graphics Flatpanel; 80gig
Peerke in action >:)
Modjes in action !!
"Met drank maak je weer lief wat kapot is"
-- © 2
1400 Mb, kan ik eindelijk een officiele slackware mirror worden
2)Wat zou jij bij die hoeveelheid webspace willen? (Cgi/php/etc)
niks
Ook niet zo spannend
Hooguit button
FTP access, rsync service en NFS. Zo kan ik dat ook aanbieden aan mensen wie slackware willen installen
Als er gratis DivX'jes op staan wel natuurlijk
Beetje baggertopic dit
Verwijderd
als je op deze manier een marktonderzoek wil doen, dan kenmerkt dat wel de professionaliteit...als je een dergelijk iets wilt opzetten hou je echt wel een grootschaliger onderzoek, en ga je echt niet op dit forum vrage...Op zaterdag 15 september 2001 19:22 schreef h_e_k het volgende:
[..]
Hmm.... was de naam niet... Index/ Hosting & Webserver Soft/Hardware / Wat zoek/wil jij in een host (zelf een beetje ge-edit om het enigzins op NL te laten lijken)
Denk dus dat dit draadje op de juiste plaats ligt en kan alleen maar zeggen dat het zeer positief is als meer Nederlanders de stap durven te zetten naar het "onderdrukstaande" e-commerce wereldje.....en als dit dan toevallig moet door een mini onderzoekje op tweakers.....so be it!
Ik wens je veel succes.
hij kan zelf ook wel bedenken dat iedereen alles voor niks wil hebben.
Het had evt interessant kunnen worden, maar toch maar een slot erop.
Dit topic is gesloten.
![]()