Sinds enkele dagen gebruik ik Windows 11. Tot mijn grote schrik kan ik niet alle open apps terugvinden op mijn taakbalk wanneer deze open staan. In plaats daarvan zie ik drie puntjes. Daarop drukken resulteert in het laten zien van de overige apps. Ik ervaar dit als extreem irritant. Ik ben vaak apps kwijt, waardoor ik ze nogmaals open. Daarnaast dien ik nu voor elke vensterwissel een extra keer te klikken en vervolgens weer te zoeken welk venster ik wilde activeren. Al met al een flinke achteruitgang ten opzichte van Windows 10.
Mijn concrete vraag: is het mogelijk om dit uit te zetten? Let wel, het gaan niet om de overflow functie van de icoontjes rechtsonderin. Het gaat om de overflow functie van de apps.
Mijn zoektocht op internet leverde vooral een berg gefrustreerde gebruikers op. Een oplossing ben ik nog niet tegengekomen.
Mijn concrete vraag: is het mogelijk om dit uit te zetten? Let wel, het gaan niet om de overflow functie van de icoontjes rechtsonderin. Het gaat om de overflow functie van de apps.
Mijn zoektocht op internet leverde vooral een berg gefrustreerde gebruikers op. Een oplossing ben ik nog niet tegengekomen.
I don't suffer from insanity, I enjoy every minute of it.