HBM schreef
Hoewel het postgedrag van jou drastisch gematigd was vrijdag t.o.v. eerdere dagen, kan ik me voorstellen dat als een ad/mod alsnog je eerdere postings heeft gelezen dit een verlaten straf is, en imho niet geheel onterecht.
Gil niet om links want heb geen zin om alle draadjes door te gaan lezen, weet alleen dat ook ik me geërgerd heb aan jouw uitspraken.
Ik vind het vreemd dat een alle mods me dagen laten posten, blijkbaar omdat ik me toch netjes genoeg gedraag en dat er dan later 1 mod mij alsnog mag bannen. Dat getuigt niet van een duidelijk ban beleid en betekent mijns inziens meer dat iemand het sterk met mijn mening oneens was en niet in staat was mijn mening te tolereren dan dat ik me werkelijk onbeschoft gedroeg.
Je hebt je aan me ge-ergerd omdat ik een heel andere mening verkondigde dan de meesten en dat heel veel deed, omdat ik velen erop probeerde te wijzen dat ze dingen verkondigden die erop wezen dat ze door emoties overkomen waren en daardoor niet helder en soms zelfs gevaarlijk reageerden. Ik noem maar de reacties met betrekking tot 'moslims'.
Ik heb respect voor emoties, geen respect voor uitspraken die niet rationeel zijn.