Toon posts:

Graag zou ik de reden voor mijn ban vernemen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Fused is gebanned, ergens tussen vrijdagmiddag en vanochtend, in een tijd dat ik niet heb gepost. Ik heb niet vernomen om welke post het gaat, noch heb ik een waarschuwing gehad.

Verwijder deze kloon gerust...

• Garfield|IA
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Op zaterdag 15 september 2001 18:15 schreef DeFused het volgende:

Verwijder deze kloon gerust...
Zal ook wel gebeuren denk ik, plaats ff een linkie

Verwijderd

Topicstarter
Devil_2000 schreef[/b]
Zal ook wel gebeuren denk ik, plaats ff een linkie
Ik had niet anders gedacht. Een link waarheen?

• Garfield|IA
  • Niet online
Op zaterdag 15 september 2001 18:20 schreef DeFused het volgende:

[..]

Ik had niet anders gedacht. Een link waarheen?
Excuses ik heb niet goed gelezen, heb net ff op je naam gezocht maar kan geen waarschuwing vinden ofzo

Topic zal wel verwijderd zijn, maar daar moeten de modjes ff naar kijken want ik ben maar een "gewone" GoT user :)

Verwijderd

mischien heb je wel een idee waarom je gebanned bent????
een link naar dat topic dan.

Verwijderd

Topicstarter
Koeschaap schreef
Toen ik gister stopte met posten had ik nog geen waarschuwing gehad. Ik kom pas net weer terug op het forum...

• SWINX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23-07 18:19
Op zaterdag 15 september 2001 18:23 schreef Koeschaap het volgende:
Devil_2000: Topic zal wel verwijderd zijn,
een link naar een verwijderd topic heeft weinig nut IMHO

Mannen komen van Mars Tweakers, vrouwen van Venus Bokt

• bazs2000
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 26-09 09:12

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

Ook ik heb gezocht naar een evetuele "ban" reden.
Maar ik kan uit de recente topics waar een reaktie van Fused in staat niets vinden.
Ik moet zelfs nog zeggen dat Fused zich op een beschaafde manier uitdrukt.

Misschien is het wel een fout van iemand. (Waar gehakt word vallen spaanders).

Krankzinnige muziek vind je hier.

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Als het goed is heb je email van JvS gehad ?

• Garfield|IA
  • Niet online
Fused heb je na dit topic Moslim oproep in Nederland? nog een ander nieuw topic geopend ofzo of ergens een reactie geplaatst?

Verwijderd

Topicstarter
Devil_2000 schreef
Fused heb je na dit topic Moslim oproep in Nederland? nog een ander nieuw topic geopend ofzo of ergens een reactie geplaatst?
Ik herriner me net: Ik heb hier in [LA] daarna nog een voorstel gedaan (denk ik, weet niet zeker of ik het verstuurd heb) of het amerika forum niet dicht moest, omdat er eigenlijk voornamelijk nog dubieuze taal over moslims werd neergezet. Eigenlijk probeerde ik daarmee voor elkaar te krijgen dat er wat activer ge-mod werd, want ik had de indruk dat dat niet gebeurde. Ik wilde het forum niet echt dicht, maar soms moet je je wat origineler uitdrukken, omdat 'Er moet beter gemod worden' nogal een loos topic is.

Misschien dat iemand dat verkeerd opgevat heeft?

• OldButNotSoWise
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19-02 21:38

OldButNotSoWise

TUFKAHBM

Hoewel het postgedrag van jou drastisch gematigd was vrijdag t.o.v. eerdere dagen, kan ik me voorstellen dat als een ad/mod alsnog je eerdere postings heeft gelezen dit een verlaten straf is, en imho niet geheel onterecht.

Gil niet om links want heb geen zin om alle draadjes door te gaan lezen, weet alleen dat ook ik me geërgerd heb aan jouw uitspraken.

• ACM
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Nogmaals:
Als het goed is heb je een email van JvS gehad met de uitleg van je tempban.

Verwijderd

Topicstarter
HBM schreef
Hoewel het postgedrag van jou drastisch gematigd was vrijdag t.o.v. eerdere dagen, kan ik me voorstellen dat als een ad/mod alsnog je eerdere postings heeft gelezen dit een verlaten straf is, en imho niet geheel onterecht.

Gil niet om links want heb geen zin om alle draadjes door te gaan lezen, weet alleen dat ook ik me geërgerd heb aan jouw uitspraken.
Ik vind het vreemd dat een alle mods me dagen laten posten, blijkbaar omdat ik me toch netjes genoeg gedraag en dat er dan later 1 mod mij alsnog mag bannen. Dat getuigt niet van een duidelijk ban beleid en betekent mijns inziens meer dat iemand het sterk met mijn mening oneens was en niet in staat was mijn mening te tolereren dan dat ik me werkelijk onbeschoft gedroeg.

Je hebt je aan me ge-ergerd omdat ik een heel andere mening verkondigde dan de meesten en dat heel veel deed, omdat ik velen erop probeerde te wijzen dat ze dingen verkondigden die erop wezen dat ze door emoties overkomen waren en daardoor niet helder en soms zelfs gevaarlijk reageerden. Ik noem maar de reacties met betrekking tot 'moslims'.

Ik heb respect voor emoties, geen respect voor uitspraken die niet rationeel zijn.

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 15 september 2001 18:59 schreef ACM het volgende:
Nogmaals:
Als het goed is heb je een email van JvS gehad met de uitleg van je tempban.
Die heb ik niet gehad.

Verwijderd

Topicstarter
HBM schreef
en imho niet geheel onterecht.
Goed, misschien ben ik een eikel, maar dan wel 1 die een referentiekader en een alternatieve kijk bied. [ad nauseam helaas...]

• ACM
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Op zaterdag 15 september 2001 19:09 schreef DeFused het volgende:
Die heb ik niet gehad.
Stuur me effe een mailtje op acm@tweakers.net dan stuur ik die mail nog een keer naar je.

Verwijderd

Topicstarter
ACM schreef
Stuur me effe een mailtje op acm@tweakers.net dan stuur ik die mail nog een keer naar je.
Done. Ach, het maakt niet meer zoveel uit; de ban zal wel vrij snel afgelopen zijn (hoop ik tenminste); ik ben gewoon nieuwsgierig wie ik dan zo pissed-off heb en waarmee... misschien zoals HBM zei: het hele repertoire... :?

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 10:12

Arno

PF5A

In die mail staat dat je vanaf de 21e weer welkom bent. Tot die tijd zijn jij en je clone banned

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

Verwijderd

En waarom zou de crew niet eens dag of 2 later pas actie mogen ondernemen? Soms wordt her gewoon niet eerder gezien, en soms is er gewoon eerst intern overleg nodig.

• ACM
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Op zondag 16 september 2001 11:05 schreef HlpDsK het volgende:
En waarom zou de crew niet eens dag of 2 later pas actie mogen ondernemen? Soms wordt her gewoon niet eerder gezien, en soms is er gewoon eerst intern overleg nodig.
Ik heb hem ondertussen een copy van het mailtje toegestuurd en hij begrijpt de reden en uitleg (die ie blijkbaar niet ontvangen had, maar wel verstuurd was, wat nu dus opgelost is)
Pagina: 1