Ik heb gisteren een energysocket ontvangen, met de intentie om deze te gebruiken om mijn auto op te laden met overtollige zonnestroom. We maken niet zo veel km's, dus ik denk dat dit in de zomermaanden voldoende moet zijn voor ons gebruik. Auto laadt met 2200-2300W.
Energysocket succesvol gekoppeld en ingesteld met
Ik snap dat er enige vertraging ingebouwd is, om te voorkomen dat (bij slecht gekozen settings) de Energy Socket meerdere keren per seconde aan- en uitschakelt. De teruglevering is nu echter al ruim een uur boven de 500W grens.
Is in de software van HomeWizard impliciet opgenomen dat een dergelijke aan-uit cyclus maar 1x per dag mag gebeuren oid? Of maak ik zelf ergens een denkfout?
Energysocket succesvol gekoppeld en ingesteld met
- Een zonnetaak om in te schakelen indien teruglevering meer dan 500W
- Een meettaak om uit te schakelen bij 2000W totaal verbruik voor 10 minuten
Ik snap dat er enige vertraging ingebouwd is, om te voorkomen dat (bij slecht gekozen settings) de Energy Socket meerdere keren per seconde aan- en uitschakelt. De teruglevering is nu echter al ruim een uur boven de 500W grens.
Is in de software van HomeWizard impliciet opgenomen dat een dergelijke aan-uit cyclus maar 1x per dag mag gebeuren oid? Of maak ik zelf ergens een denkfout?