Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 51bert
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 13-03 13:29
Met mijn Samsung S22 ultra heb ik een probleem wat ik overigens ook op mijn vorige mobiel een S10-Plus heb gehad. Geregeld komt er een bericht (whatsapp/mail) of een telefoongesprek binnen waarbij de smartphone totaal geen melding geeft vwb geluid en display. Gelukkig zie ik tegenwoordig dan wel op mijn smartwatch dat er iets binnenkomt. Vroeger, zonder smartwatch, zag ik alleen achteraf dat ik "iets" gemist had. Na ontgrendelen wel pictogram.
Het probleem doet zich willekeurig voor.
Omdat het probleem niet continu optreedt is het lastig zoeken naar de oorzaak. Een aantal apps zoals whatsapp en mail heb ik al eens, zonder resultaat, verwijderd en op nieuw geïnstalleerd. 
Omdat ik toch een melding op mijn smartwatch krijg is het probleem niet urgent maar wel lastig en wat frustrerend.
Heeft iemand een idee waar ik dit moet zoeken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 22:57
Je zou alle instellingen kunnen resetten, ga in Instellingen naar Algemeen Beheer - Resetten - Alle Instellingen resetten.

Dan blijven al je accounts wel actief en je apps geïnstalleerd, dus het is geen volledige fabrieksinstellingen reset.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 51bert
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 13-03 13:29
@swhnld dankje voor de tip. Ik zal eens overwegen wat de impact van deze actie is.
Wellicht een hele klus want vrijwel alle apps hebben hun eigen instellingen ... maar mss daarom juist goed om alles te resetten.