MS OneNote - desktop synct niet meer met telefoon

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LankHoar
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 11:59

LankHoar

Langharig tuig

Topicstarter
Ik gebruik MS OneNote vanuit mijn Office 2019 pakket. Voorheen syncte deze altijd automatisch met mijn telefoon, maar al langere tijd komt er niets meer door op mijn telefoon. Ik kan daar het notebook wel openen, maar zie alleen een oude variant van deze notebook. De sync status is recent, en ook handmatig syncen lijkt niet te werken. Wanneer ik de link gebruik vanuit OneNote, kan ik in de browser wel de meest recente versie zien.

Wat ik al geprobeerd heb: opnieuw inloggen op mijn telefoon's OneNote app. Ik kan dan weer enkel de oude variant van het notebook openen.

Het gekke is dat wanneer ik het tabje "Home" aanklik op de telefoon app, deze wel redelijk recente notities laten zien (begin januari). Echter zie ik die niet terug in het notebook zelf, wanneer ik naar het tabje "Notebooks" ga en de notebook in kwestie open.

Wat kan ik nog proberen, zonder per ongeluk de verkeerde kant op te syncen? De notities zijn voor mij echt belangrijk, ik maak hier zo'n beetje dagelijks aanpassingen, en houd er veel actiepunten van mijn leven in bij. Dus de juiste versie kwijt raken is geen optie :)

When life throws you a curve, lean into it and have faith!

Beste antwoord (via LankHoar op 25-02-2025 09:52)

• akimosan
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Als in de browser de meest recente versie is te zien, dan heb je online dus een correcte versie.
Dan zou ik op je telefoon de app opnieuw instellen (dus verwijderen of cache gegevens schonen) en dan opnieuw aanmelden.

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1 Henk 'm!

• akimosan
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Als in de browser de meest recente versie is te zien, dan heb je online dus een correcte versie.
Dan zou ik op je telefoon de app opnieuw instellen (dus verwijderen of cache gegevens schonen) en dan opnieuw aanmelden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LankHoar
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 11:59

LankHoar

Langharig tuig

Topicstarter
akimosan schreef op dinsdag 25 februari 2025 @ 08:14:
Cache data verwijderen deed de truck! Daana nogmaals opnieuw geïnstalleerd, en nu zie ik wel de nieuwste veranderingen. Bedankt!

When life throws you a curve, lean into it and have faith!