Hallo, ik ben een beetje aan de beun om een bleutooth box te maken, maar ik heb 1 probleem, er komt een statische ruis uit mijn tweeters die harder wordt met het draaien aan de volumeknop.
Deze ruis is duidelijk te horen op een afstand van 3m! (De ruis is duidelijk te horen vanaf 25 tot 35(max) op de volumeknop)
Setup:
Kenwood kmm-bt508-DAB (autoradio)
Jbl a652 2 channel 2x 65w @4ohm 2x 85w @2 ohm (versterker)
Meanwell 320w 12v (voeding)
Jbl club 6500c 3ohm 60w rms (compount auto speaker set)
Rca kabels van nedis
2,5mm^2 flexibele koperkabel
Ik gebruik de voeding voor alles, radio en versterker, dat is het probleem niet, ik heb het set een keer gedraaid op een losse accu, hetzelfde probleem. Ook heb ik het set los liggend draaiend gehad met hetzelfde probleem, ook heb ik alles geprobeerd met rca en high input optie. Voor de club 6500c had ik de jbl stage 1 621f (40w rms 4ohm) met hetzelfde probleem. Al was de ruis hierbij minder te horen.
Deze ruis is duidelijk te horen op een afstand van 3m! (De ruis is duidelijk te horen vanaf 25 tot 35(max) op de volumeknop)
Setup:
Kenwood kmm-bt508-DAB (autoradio)
Jbl a652 2 channel 2x 65w @4ohm 2x 85w @2 ohm (versterker)
Meanwell 320w 12v (voeding)
Jbl club 6500c 3ohm 60w rms (compount auto speaker set)
Rca kabels van nedis
2,5mm^2 flexibele koperkabel
Ik gebruik de voeding voor alles, radio en versterker, dat is het probleem niet, ik heb het set een keer gedraaid op een losse accu, hetzelfde probleem. Ook heb ik het set los liggend draaiend gehad met hetzelfde probleem, ook heb ik alles geprobeerd met rca en high input optie. Voor de club 6500c had ik de jbl stage 1 621f (40w rms 4ohm) met hetzelfde probleem. Al was de ruis hierbij minder te horen.