Hallo allemaal,
Een vriend van mij vertelde me dat ik hier terecht kan voor advies over of deze setup geschikt is voor mijn doeleinden. Ik hoop dat ik de lijst goed heb ingevuld en ben benieuwd naar jullie feedback. Alvast bedankt voor jullie tijd en hulp!
Groeten,
Hylke Visser
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik ga vooral video bewerken (4k) door middel van adobe premiere pro dit zijn drone beelden met insta 360 beelden. ik las online dat tijdens het scrollen door de preview video je redelijk wat ram geheugen kan gebruiken daarom gaat de voorkeur uit naar 64gb maar misschien heb ik het helemaal mis.
Wat mag het systeem gaan kosten?
ik dacht rond de 1500.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
nee
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Geen iedee ik heb de best buy guide gepakt met wat aanpassingen en ben benieuwd of dit goed genoeg is.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
nee
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
formaat speelt geen rol energieverbruik ook niet. het moet gewoon een goede desktop zijn waar ik 4k beelden op kan bewerken voor de komende paar jaar.
Ga je overklokken?
nee
Wat verwacht je van ons?
kijken of wat ik gesellecteerd heb ook het 'the best bang for buck' is. voor mijn doeleinden natuurlijk spelletjes worden er niet op gespeeld
Een vriend van mij vertelde me dat ik hier terecht kan voor advies over of deze setup geschikt is voor mijn doeleinden. Ik hoop dat ik de lijst goed heb ingevuld en ben benieuwd naar jullie feedback. Alvast bedankt voor jullie tijd en hulp!
Groeten,
Hylke Visser
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik ga vooral video bewerken (4k) door middel van adobe premiere pro dit zijn drone beelden met insta 360 beelden. ik las online dat tijdens het scrollen door de preview video je redelijk wat ram geheugen kan gebruiken daarom gaat de voorkeur uit naar 64gb maar misschien heb ik het helemaal mis.
Wat mag het systeem gaan kosten?
ik dacht rond de 1500.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
nee
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Geen iedee ik heb de best buy guide gepakt met wat aanpassingen en ben benieuwd of dit goed genoeg is.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
nee
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
formaat speelt geen rol energieverbruik ook niet. het moet gewoon een goede desktop zijn waar ik 4k beelden op kan bewerken voor de komende paar jaar.
Ga je overklokken?
nee
Wat verwacht je van ons?
kijken of wat ik gesellecteerd heb ook het 'the best bang for buck' is. voor mijn doeleinden natuurlijk spelletjes worden er niet op gespeeld
# | Categorie | Product | Prijs | Subtotaal |
---|---|---|---|---|
1 | Processors | AMD Ryzen 7 7700 Tray | € 221,78 | € 221,78 |
1 | Moederborden | ASUS TUF Gaming B650-PLUS WIFI | € 169,- | € 169,- |
1 | Videokaarten | Sapphire Pulse AMD Radeon RX 7800 XT 16GB | € 508,99 | € 508,99 |
1 | Behuizingen | Chieftec APEX AIR | € 76,- | € 76,- |
1 | Processorkoeling | Gelid Solutions Tranquillo REV. 5 | € 29,50 | € 29,50 |
1 | Geheugen intern | G.Skill Trident Z5 Neo RGB F5-6000J3040G32GX2-TZ5NR | € 219,90 | € 219,90 |
1 | Voedingen | Corsair RM650e (2025) | € 87,- | € 87,- |
1 | SSD's | Samsung 990 Pro (zonder heatsink) 4TB | € 279,99 | € 279,99 |
Totaal | € 1.592,16 |
[ Voor 43% gewijzigd door Visser techniek op 24-02-2025 17:14 . Reden: ik begreep niet dat ik de componenten los kon toevoegen! ]