Thuisbezorgd

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ethirty
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 23:07

Ethirty

Who...me?

Topicstarter
nieuws: Investeringsbedrijf wil Thuisbezorgd.nl kopen voor 4,1 miljard euro

22% meer? Jullie concullega's bij Nu spreken over 63% boven de koersprijs? Geeft nogal een ander plaatje imo.

#team_UTC+1

An investment in knowledge always pays the best interest - Benjamin Franklin
You can call me McOverloper  Mini '12 i7/16/256  Air '13 i5/8/256  iPad mini 5 64GB  iPhone SE 128GB

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• naitsoezn
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

naitsoezn

Nait Soez'n!

22% meer dan de koers in de laatste drie maanden is geweest ;) versus 63% boven de koers van vrijdag. Both can be true, dus redactionele vrijheid, zou ik zeggen. Imho is het realistischer om de koers van de afgelopen drie maanden in ogenschouw te nemen ipv 1 moment.

't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hayte
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 22:07

Hayte

Nieuwsredacteur
naitsoezn schreef op maandag 24 februari 2025 @ 15:43:
22% meer dan de koers in de laatste drie maanden is geweest ;) versus 63% boven de koers van vrijdag. Both can be true, dus redactionele vrijheid, zou ik zeggen. Imho is het realistischer om de koers van de afgelopen drie maanden in ogenschouw te nemen ipv 1 moment.
Ik heb hier niet veel aan toe te voegen :) In het persbericht noemt Prosus ook de 'volume weighted average price' van de afgelopen drie maanden, als je die pakt, is Prosus' bod 49 procent hoger. Ik vond de piek van de afgelopen drie maanden duidelijk genoeg voor ons artikel.