'F1 TV komt binnenkort met 4k-uhd-streams en nieuw…

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mortis__Rigor
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11:08
Artikel: nieuws: 'F1 TV komt binnenkort met 4k-uhd-streams en nieuw Premium-abonnement'
Auteur: @JayStout

Misschien ook nuttig om te vermelden dat in België de pro € 74,99 per jaar kost.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/S-qAy9k-7ti6RQpHehrHdNq0aLE=/x800/filters:strip_exif()/f/image/LogwMkl7GUgkRqHLeTj7Tfb7.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 03:42

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Artikel: nieuws: 'F1 TV komt binnenkort met 4k-uhd-streams en nieuw Premium-abonnement'
Auteur: @JayStout
Het nieuwe Premium-abonnement zou duurder worden dan het huidige Pro-abonnement van de streamingdienst, dat in Nederland 95 euro per jaar kost
Dit abonnement is al sinds februari 2024 niet meer af te sluiten. Er zijn wel omwegen, door bijvoorbeeld een al bestaande klant te zijn en gebruik te maken van verlenging, of door je abonnement af te sluiten in de Nederlandse Play- of App Store via een IP-adres in een ander land, zodat de "kan jaar-abo afsluiten check" wordt omzijld (terwijl je toch een Nederlands abo hebt), maar volgens normale wegen is een maandabo a €11,90 per maand de enige manier voor nieuwe klanten.

Zie ook laatste zin in nieuws: Viaplay verhoogt prijs maandabonnement vanaf 22 mei met 2 euro per maand

[ Voor 14% gewijzigd door .oisyn op 24-02-2025 13:26 ]

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mortis__Rigor
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11:08
Sorry - verkeerd gelezen. Delete deze post maar. (Ik kan dat blijkbaar niet meer)

[ Voor 79% gewijzigd door Mortis__Rigor op 24-02-2025 14:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 03:42

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Mortis__Rigor schreef op maandag 24 februari 2025 @ 14:46:
Sorry - verkeerd gelezen. Delete deze post maar. (Ik kan dat blijkbaar niet meer)
Ja mijn post was initieel een part topic maar onze topics zijn gemerged. Gaat over een losstaand issue :)

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.