Toon posts:

Silver

Pagina: 1
Acties:
  • 170 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

ik ben met het spel silver begonnen en heb een midagje gespeeld. Ik ben nu na "rain" , dus nadat je die eerste draak heb verslagen in de kelders van de bieb, dat je weer teruggaat via de kaart naar Davids house en dat er dan van die soort demonen zijn. Als je dan verder naar rechts gaat dan komen er nog 6 maar dan komen er van die stene googems uit de grond.

De eerste 2 kan ik afmaken met me fireorb (die ik in rain had gehaald in zon toren) maar dan moet dat opladen maar dat duurt heel lang waardoor ik wordt doodgeslagen... Als ik probeer wat te snaaien dan moet ik stilstaan en dan slaan ze me :'(

Wie weet een goede manier (behalve een complete walktrough) om van deze lui af te komen... En ow ja.. wie kan mij zeggen hoe je in dat cafee komt als je via de ingang komt bij rain en wat de code is van de bel bij de haven van rain...

BvD,

J4SP3R

Verwijderd

Topicstarter
<schop>

niemand? heb het net weer geprobeert en het probleem is dat je 5schoten kan doen en dan duurt het erg lang voordat je weer kan "schieten" ook kan je niet vlak ervoor saven dus moet eerst een flink eind lopen en doen...

plzzz help me want ik wil verder in deze kewle game!

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 30-01 15:58
Soz tis al laaaaaaaang geleden dat ik deze hebt gespeeld :( .

Steam

Verwijderd

Topicstarter
maar je weet het nog...? :)

tis een game van 2jaar oud maar met zeker goede grafx en gameplay voor de tijd (ook voor deze tijd) en ik vindt het vooral gaaf dat je niet alleen hoeft te klikken om iemand te slachten zoals in andere rpg's of dat het zo is als in de FF-serie dat je de aanval alleen maar hoeft te "activeren"... gewoon zwelf bepalen hoe dat zwaard/bijl/whatever gaat en hoe je iemand slacht... wel geinig...

sorry voor de typvauten maar typ een beetje sneller want wil graag verder met silver...

• OProg
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-01-2022

OProg

Molletje

Je eerste probleem: Dat was lastig maar met een zwaard kom je ver. De fireOrb heeft te weinig power om ze allemaal te doden. Dus met een zwaard verder gaan!

tweede probleem: Je krijgt ergens in een bar een code van een oude man: drie keer bellen, pause, twee keer, pause 1 keer) en daarmee gaat de deur open (weet niet meer in welke bar :) )

Toch wel, het was die bar waar je die grote kerel tegenkomt (jug)

• Nibbles
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 07-12-2024

Nibbles

just nibb it

Ja ik weet het ook niet meer allemaal :/

Maar was idd een stoer spel :) Jammergenoeg wel kort, en een beetje te makkelijk vond ik.

Volgens mij kon je de volgorde van die bel in het café ofzo krijgen? Of het was iets wat je na moest doen.

Ach ik weet het nie sorry, heeft geen zin om dingen nu te verzinnen terwijl ik het toch nie weet :o

[edit]
Ahh, dus toch :)
[/edit]

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 15 september 2001 18:37 schreef OProg het volgende:
Je eerste probleem: Dat was lastig maar met een zwaard kom je ver. De fireOrb heeft te weinig power om ze allemaal te doden. Dus met een zwaard verder gaan!

tweede probleem: Je krijgt ergens in een bar een code van een oude man: drie keer bellen, pause, twee keer, pause 1 keer) en daarmee gaat de deur open (weet niet meer in welke bar :) )

Toch wel, het was die bar waar je die grote kerel tegenkomt (jug)
aha zal het es probben, maar hoeveel van die laaiers komen er dan wel niet? omdat jij zegt "allemaal"

maar die bar... hoe kom ik daar? (routebeschrijving?) want ik heb me lam gezocht maar alles lijkt daar op mekaar..

• OProg

OProg

Molletje

Op zaterdag 15 september 2001 19:11 schreef MrFreeman het volgende:

[..]

maar die bar... hoe kom ik daar? (routebeschrijving?) want ik heb me lam gezocht maar alles lijkt daar op mekaar..
Weet ik niet precies, maar die bar was volgens mij ergens in Rain :)

Verwijderd

Topicstarter
nee? je meent het! goh! moet ik toch es daar gaan kijken! :)

• OProg

OProg

Molletje

Op zaterdag 15 september 2001 19:59 schreef MrFreeman het volgende:
nee? je meent het! goh! moet ik toch es daar gaan kijken! :)
Wist niet zeker of je zover al was >:) :)

Verwijderd

Topicstarter
met het zwaard gaat het denk ik gewoon TE sloom. Alleen je kan niet blijven lopen want ze geven je gewoon steeds een mep... als je dan snel een cheese neemt dan slaan ze je 2x... en dan ben je dus zo dood. Met het zwaard doe je vaak ook geen schade toe als ze in "verdedigende-positie" staan...

moet ik trouwens eerst naar dat cafe (en die bel/haventje) of eerst naar davids house terug waar die verdraaide bastaarden staan?

Verwijderd

Topicstarter
*schop*

Verwijderd

Topicstarter
wie kan mij vertellen of de volgorde juist is (ik was hier al is eerder, maar toen had ik nx voor de schipper om "te geven" ofzo): rain-stad, cafe, bel, weerwolf, schipper, davids-house -> vage wezens die uit de grond komen.

Ik hoef dus niet eerst naar iceland? dat kan dus later ook nog?

Edit: ik gebruik liever geen walktrough want dan gebruik je dat altijd, dus dan heb ik vaak de neiging om em er gewoon naast te leggen en dat bederft voor mij het spelplezier.

• Copycat
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 30-12-2025

Copycat

Stamgast @ HGGCT

Kijk dan eens op www.gamefaqs.com ,Copycat gaat er ook maar weer eens mee beginnen :)

P4 2,53 512MB PC3200, GF4 Ti4200

• OProg

OProg

Molletje

Op zaterdag 15 september 2001 20:46 schreef MrFreeman het volgende:
met het zwaard gaat het denk ik gewoon TE sloom. Alleen je kan niet blijven lopen want ze geven je gewoon steeds een mep... als je dan snel een cheese neemt dan slaan ze je 2x... en dan ben je dus zo dood. Met het zwaard doe je vaak ook geen schade toe als ze in "verdedigende-positie" staan...

moet ik trouwens eerst naar dat cafe (en die bel/haventje) of eerst naar davids house terug waar die verdraaide bastaarden staan?
Volgorde maakt volgens mij niet zo veel uit. Ik weet nog wel dat dat stukje lastig was. Maar zoveel problemen had ik er niet mee (en het zal nog wel lastiger worden >:) ).

Verwijderd

Topicstarter
ja maar WAAR is het cafe!? dan doe ik die volgorde maar dan wil ik wel eerst even een bezoekje brengen aan het cafe ook al heb ik de code al... zoals ik al zei ga ik geen complete walktrough raadplegen want dat bederft het spel... wel heb ik er een p[aar tips/hotkeys vandaan gehaald. thnx copycat

Verwijderd

Op zaterdag 15 september 2001 22:07 schreef MrFreeman het volgende:
*schop*
Schop terug. Trap je topic niet steeds naar boven elke paar uur!

Verwijderd

Topicstarter
wie ik? zal wel, maar heb dit draadje geopend om "advies" te vragen, niet om afgezeikt te worden omdat ik em schop...

• OProg

OProg

Molletje

Op zondag 16 september 2001 07:47 schreef MrFreeman het volgende:
ja maar WAAR is het cafe!? dan doe ik die volgorde maar dan wil ik wel eerst even een bezoekje brengen aan het cafe ook al heb ik de code al... zoals ik al zei ga ik geen complete walktrough raadplegen want dat bederft het spel... wel heb ik er een p[aar tips/hotkeys vandaan gehaald. thnx copycat
Je moet je demoontjes eerst verslaan bedenk ik me toch. Daar moet je door om een burgermeester tegen te komen die een sleutel laat vallen. Die heb je nodig om in upper rain te komen vaar de tavern is :)

Verwijderd

Topicstarter
thnx!

als ik nog meer vragen heb dan zal ik ze hier stellen!

edit: was net bij de vierde steengozer... is dat de laatste? dus zijn er vier? anders lukt het me NIET! ik werd net afgeslacht toen ik met de laatste bezig was... ik had em al 2fireballs voor zn donder gegeven... ik moest er 3 om iemand af te maken dus dat is kut! want nu moet k weer dat hele end vanaf oracle opnieuw :( dat is gewoon erg klote!

Verwijderd

Topicstarter
yes! ben er langs! alleen dan ga ik naar rechts en dan komen er een hele hoop van die wezens... maar ja ik was met de laatste bezig toen ik net een brood wilde pakken en em af maken... werd ik afgemaakt. Daar is dus die bron als je daar op gaat staan dat je dan weeer helemaal healt... maar ik weet iig dat ik het kan...

mijn tactiek:
3 fireballs op de ene, 2 op de andere en dan samen met sekune die gozer afmaken en als sekune em slaat weglopen en vreten... dan steeds met 7 en 8 je zwaard/fireorb pakken in het volgende scherm... grrr... weer helemaal opnieuw maarja...

edit: zelfde probleem.. zelfde tijdstip dood... blijft moeilijk stukkie (ik weet dat het niet het moeilijkste is).

Verwijderd

Topicstarter
ik weet het al... ben weer helemaal opnieuw begonnen, maar ik moest eerst naar ice, om daar een bijl te halen, die doet veel meer damage, waardoor je die demonen mak-ke-lijk dood krijgt, zit nu met een ander probleem, namelijk dat ik de bel wel kan laten luiden (daar ben ik dus nu) maar ik weet niet hoe (wel erop klikken, dan 3x...2x...1x...) maar dan gebeurt er niets,

heeft de snelheid, en de lengte van de tussenpauze's er ook mee te maken? moet er snel of redelijk langzaam getingeld worden?

plzzz... help me, want ik kan daar niet saven... moet nu weer heel dat stuk van net voor de tavern eerst weer doen maar dat boeit niet...

• ravw
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19:44
Op zondag 16 september 2001 12:48 schreef MrFreeman het volgende:
yes! ben er langs! alleen dan ga ik naar rechts en dan komen er een hele hoop van die wezens... maar ja ik was met de laatste bezig toen ik net een brood wilde pakken en em af maken... werd ik afgemaakt. Daar is dus die bron als je daar op gaat staan dat je dan weeer helemaal healt... maar ik weet iig dat ik het kan...

mijn tactiek:
3 fireballs op de ene, 2 op de andere en dan samen met sekune die gozer afmaken en als sekune em slaat weglopen en vreten... dan steeds met 7 en 8 je zwaard/fireorb pakken in het volgende scherm... grrr... weer helemaal opnieuw maarja...

edit: zelfde probleem.. zelfde tijdstip dood... blijft moeilijk stukkie (ik weet dat het niet het moeilijkste is).
Welk leuk deze post is op mijn verjaardag gemaakt :P ff zomaar ..

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Verwijderd

je moet gewoon telkens rond draaien

-muis in en naar beneden-

dat is een van de hardste slagen en je hebt dan iedereen omje heen raak......

Verwijderd

Topicstarter
het gaat nu dus om die bel...

maar iig bedankt...

Verwijderd

Topicstarter
ik kom gewoon NIET langs die bel...

wie weet of er een savegame is VLAK nadat je die bel geluidt hebt? zoja, kan iemand me die ff geven, want om de een of andere reden gaat de deur gewoon niet open...

ik wil niet teveel van het spel overslaan...dus wie weet OF er een savegame vlak voor die bel is, en wie heeft em voor mij?

BvD

edit: hmm... laat die savegame maar zitten, want dan heeft die weer andere items enzo...

Maar, wie kan er een oorzaak bedenken, waardoor de bel de deur niet opent? (ik zat al te denken aan snelheid van bellen, en lengte van tussenpauze's...kan dit het zijn? en zoja, hoe moet het dan?)

plzzz help me!!!

Verwijderd

Topicstarter
zucht... :)

• OProg

OProg

Molletje

Ik moet zeggen dat je de afgelopen maanden niet echt verder bent gekomen :P Het is de manier van bellen die niet geheel goed is, ik ben daar ook wel ff mee bezig geweest :) Uiteindelijk lukte het ineens :)

Verwijderd

Topicstarter
neej..kijk, ik ben weer helemaal GISTER opnieuw begonnen, dus tot die bel heb ik in een halve dag gedaan...

maar het ligt dus aan de manier van bellen...

kun je iets preciezer zijn? te langzaam? te korte pauze's?

als je het fout doet, kun je dan trouwens weer gewoon ff w88 en dan opnieuw doen?

Verwijderd

Topicstarter
normaal als je bet komt er "ting, ting, ting..."

nu heb ik som: ting, ting, tinging... telt die tinging als 1 (dat hety gewoon een soort bug is) of telt ie voor 2?

• OProg

OProg

Molletje

Op donderdag 03 januari 2002 17:11 schreef MrFreeman het volgende:
normaal als je bet komt er "ting, ting, ting..."

nu heb ik som: ting, ting, tinging... telt die tinging als 1 (dat hety gewoon een soort bug is) of telt ie voor 2?
Ting - seconde stil - Ting - seconde stil - Ting

Zoiets was het, maar ik kwam er wel achter dat als je het de eerste keer fout doet hij fout blijft :?

Verwijderd

Topicstarter
dus dat wat je net zei, dat waren de eerste 3..

hoe lang meoten de tussen pauze's dan?

en moet ik het in 1x goed doen?

Verwijderd

Topicstarter
okee! ik heb iets opgemerkt

als ik 3 x heb gepingled knikt ie van : ja, goed!

na de 2de keer niet meer, dus waarschijnlijk zit dat em dan in de tussenpauze...

maar moet ik em nou in 1x goed doen of niet?

• DeX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-01 09:52

DeX

was het niet
ting,
pauze..
ting, ting,
pauze...
ting, ting, ting,

d8 ik

Verwijderd

Topicstarter
moet je eerst 1x tingelen? ik d8 eerst 3x, dan 2x en dan 1x...

maar heeft dat ja-knikken ermee te maken? want dan weet ik wel hoe snel ik moet doen, maar nog neit hoe lang de tussenpauze's (precies 1 seconde :?)

Verwijderd

damn wil ik Silver legaal gaan kopen legale koop sinds uhm....

hebben ze em nergens echt slecht man !

Verwijderd

Topicstarter
ik heb een replay versie...15,-, gevonden via elcheapo...

• DeX

DeX

Op donderdag 03 januari 2002 17:53 schreef MrFreeman het volgende:
moet je eerst 1x tingelen? ik d8 eerst 3x, dan 2x en dan 1x...

maar heeft dat ja-knikken ermee te maken? want dan weet ik wel hoe snel ik moet doen, maar nog neit hoe lang de tussenpauze's (precies 1 seconde :?)
Ik weet niet of het uitmaakt of ie ja-knikt.. mij nooit opgevallen.

• DeX

DeX

Op donderdag 03 januari 2002 17:57 schreef MrFreeman het volgende:
ik heb een replay versie...15,-, gevonden via elcheapo...
en ik maar 99,- uitgeven....
:(

Maar heb hem wel al 3 keer uitgespeeld..
>:)

BRUUT SPELLETJ!

Verwijderd

Topicstarter
kun je ook kiezen tussen hard/easy? want ik kom nu soms ventjes tegen die ik vorige keer niet tegenkwam...

magoed.. hij knikt dus wel degelijk ja, nadat ik 3x heb geslagen...

daar zj euit kunnen costateren dat die goed is... dus dan weet ik hoe snel ik moet slaan... de volgende doettie niets, mar dat zou ook aan de tussenpauze kunnen liggen.

Verder...

je moet het dus in 1x goed doen? maar als je, nadat je het fout hebt gedaan, terug gaat naart vorige scherm, dan die gasten weer molt, en dan weer naar die bel toegaat...gaat het dan weer over nieuw?

Verwijderd

Topicstarter
okee...nog 1 x...

moet je, als je bijd e bel aankomt de code in 1x goed doen? of kan je net zovaak proberen tot de code geaccepteert wordt?

zo niet...gaat het opnieuw tellen als je een beeld terug gaat,en dan weer naar die bel toe?

bvd...

• aftermath
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

aftermath

"Everybody lies"

haha ben je er nog steeeds niet uit sun :)

http://psnprofiles.com/AfthyX

Verwijderd

Topicstarter
nee man! kut zooi :D

• DeX

DeX

Ik heb ff voor je zitten zoeken.
Op www.silvergame.com is er een forum. Daar heb ik dit voor je kunnen vinden:
You should see the person who's ringing the bell nod their head if you ring each segment correctly (ie. 3 times, *nod*, then twice , then *nod*, then once more, then the doors open)
Hier

Veel plezier!

Verwijderd

Topicstarter
thnx! dat had ik dat dus we goed gezien...

maar "nod"...wat betekend dat ongeveer?

• Creepy
  • Laatst online: 19:38

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

Op vrijdag 04 januari 2002 11:51 schreef MrFreeman het volgende:
thnx! dat had ik dat dus we goed gezien...

maar "nod"...wat betekend dat ongeveer?
To nod.. knikken... al eens van een woordenboek Eng->NL gehoord?

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Verwijderd

Topicstarter
YEAH!!! ben verder! ik had de pauze's te lang! thnx DeX voor die tip...

iin 1x zag ik em na de 2de keer ook knmikken...toen d8 ik: IK HEB EM!

mketen kunnen saven! P op naar de werwolf!

verder vragen zal ik her wel stellen... :D

Verwijderd

Topicstarter
ok, ik ben een aardig eindje verder:

ik heb net aan die monnik een "question of life"script gegeven. hij gaf mij een drankje dat ik automatisch nam (in een filmpje zeg maar).

dan ga ik onzichtbaar naar ruebens huis, pak daar een sleutel en dan gaa automatisch weer terug naar die monnik.

dan kan ik de game saven (en doe dat meteen...)

dan staat er in de doorloop (tsja..kwam er niet uit, dus maar ff dat ding gehaald):
Je zal nu als beloning een potion krijgen die je naar een huis transporteert. Hier zal je Ruebens sleutel vinden. Druk op M, ga naar Ruebens huis. Hier zal je Chiaro vinden. Je kan hem opnemen in je team, maar het is niet echt aan te bevelen. Stuur hem dus maar gewoon naar het kamp. Boven zal je de Orb vinden.
dit is dus vanaf dat ik em dat script heb gegeven. Maar als ik op M druk, dan zie ik helemaal ruebens huis niet staan... ha dik eerst wat anders in dat huis van rueben meoten pakken ofzo? of bennik gewoon blind?

naja...iig bedankt dan maar weer.. :)

Verwijderd

hoe krijg ik dit spel onder Windows 2000 Pro aan de praat ??

hij zegt dat het geen validated win32 bestand is

Verwijderd

Topicstarter
vaag... je moet wel de originele hebben geloof ik... ik heb er geen last van iig. had wel last van strepen door mn beeld maar daar heb ik een unofficial patch voor kunnen vinden...

ff over vinden... wie weet hoe ik RUBENS HOUSE kan vinden? :D

Verwijderd

Als ik het spel weer kan spelen zou ik het wel kunnen vertellen maar nu dus niet :(

• DeX

DeX

Op vrijdag 04 januari 2002 12:08 schreef MrFreeman het volgende:
YEAH!!! ben verder! ik had de pauze's te lang! thnx DeX voor die tip...

iin 1x zag ik em na de 2de keer ook knmikken...toen d8 ik: IK HEB EM!

mketen kunnen saven! P op naar de werwolf!

verder vragen zal ik her wel stellen... :D
Suc6!!!

• DeX

DeX

Op vrijdag 04 januari 2002 15:02 schreef MrFreeman het volgende:
vaag... je moet wel de originele hebben geloof ik... ik heb er geen last van iig. had wel last van strepen door mn beeld maar daar heb ik een unofficial patch voor kunnen vinden...

ff over vinden... wie weet hoe ik RUBENS HOUSE kan vinden? :D
Rubens house.

Ga naar je huis (David's house) en loop naar rechts. en blijf naar rechts lopen...

PEACE!

Verwijderd

Topicstarter
thnx! ff proberen!

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 04 januari 2002 15:16 schreef DeX het volgende:

[..]

Rubens house.

Ga naar je huis (David's house) en loop naar rechts. en blijf naar rechts lopen...

PEACE!
je had weer eens gelijk... :)

mooi...weer een stukkie verder! :)

Verwijderd

kom eens op icq hey Mr Freeman

• PsyFlash
  • Registratie: Oktober 2001
Ik heb eens aan de hand van mrFreeman had verteld gezocht (niet al te goed) naar dat silver. Het klinkt namenlijk nogal goed allemaal. anyway mede dankzij mijn luiheid heb ik het opgegeven na 5 verkeerde sites die ik moet google had opgespoord. Heeft iemand een site over dit spel of review? liefste met snapshots.

tnx alvast

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Op vrijdag 04 januari 2002 16:05 schreef PsyFlash het volgende:
Ik heb eens aan de hand van mrFreeman had verteld gezocht (niet al te goed) naar dat silver. Het klinkt namenlijk nogal goed allemaal. anyway mede dankzij mijn luiheid heb ik het opgegeven na 5 verkeerde sites die ik moet google had opgespoord. Heeft iemand een site over dit spel of review? liefste met snapshots.

tnx alvast
http://www.avault.com/reviews/review_temp.asp?game=silver

zeer coole game :)

ook maar weer eens uit het stof halen

deze site ook

http://www.silver-game.com/inter_eng/index.htm

hij schijnt ook voor de Dreamcast te bestaan

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Verwijderd

Topicstarter
jongens!!! deze game is de nog geen 2 tientjes echt wel waard!!!

rot op met je reviews! ga meteen naar nlstore.nl en betel gewoon de budget versie!!! w000t!!!

ben nu trouens bij een zeer nifty draakje...zo'n blauwe, in dat GLASSpalace... best moeilijk...maar gaat me denkik wel lukken. maar kan die draak z'n health weer vermeerden?

PS.: Hamer (>:))+steel shield 0wnt!

die hamer is best koel, maat vind het long sword tog fijner om mee te slashen!

• DeX

DeX

Op vrijdag 04 januari 2002 19:33 schreef MrFreeman het volgende:
jongens!!! deze game is de nog geen 2 tientjes echt wel waard!!!

rot op met je reviews! ga meteen naar nlstore.nl en betel gewoon de budget versie!!! w000t!!!

ben nu trouens bij een zeer nifty draakje...zo'n blauwe, in dat GLASSpalace... best moeilijk...maar gaat me denkik wel lukken. maar kan die draak z'n health weer vermeerden?

PS.: Hamer (>:))+steel shield 0wnt!

die hamer is best koel, maat vind het long sword tog fijner om mee te slashen!
Gewoon de fire orb gebruiken.

Logsword is idd lekker als je een beetje snel bent.

Nogmaals ik heb er 99,- voor neegelegd...
En dat zou ik zo weer doen.
Ds die 20 is ie wel waard.

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Op zaterdag 05 januari 2002 10:44 schreef DeX het volgende:

[..]

Gewoon de fire orb gebruiken.

Logsword is idd lekker als je een beetje snel bent.

Nogmaals ik heb er 99,- voor neegelegd...
En dat zou ik zo weer doen.
Ds die 20 is ie wel waard.
die Dual swords blijven mijn fav's :)

Verwijderd

Op zondag 16 september 2001 08:34 schreef MrFreeman het volgende:
wie ik? zal wel, maar heb dit draadje geopend om "advies" te vragen, niet om afgezeikt te worden omdat ik em schop...
het is afgezeken, en schoppen wordt gewoon niet gewardeert ;)

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

iemand hier die hem onder XP draait ??

• DeX

DeX

Om hem onder xp te kunnen spelen, doe je zoals ik.. kijk maar
[topic=364710/1/35]

EN 1 vraagje: Waar moet ik ook al weer heen na spires?? Ik weet dat het CHains is maar hoe kom ik daar ook alweer?
TNX

• PsyFlash
  • Registratie: Oktober 2001
Tnx -=BoKKiE=- voor review sites, ik vond het er idd erg veelbelovend uitzien. Kortom ik heb em besteld bij nlstore. ik hoop dat het wat is.

Verwijderd

Topicstarter
na een lange tijd, ben ik maar weer eens verder gegaan. :) kheb natuurlijk meteen weer een vraag

als ik dat paleis van silver's dochter heb uitgekamd, moet ik naar het rebellenkamp. dan naar de tavern, en dan laat de barman me in de riolen, na het zeggen van het passwoord.

als ik in de riolen zit, leer ik de "falcon" en kan ik saven.

Maar dan? dan moet ik een "rad" open zetten, zodat het water weg kan, maar waar vind ik dat rad? in het wijnvat onderin zit een deur, maar dat komt ook op niets uit (al zit daar geloof ik wel de sluis, maar ik weet neit hoe ik em open krijg...)

ik had het al opgezocht in een walktrough, maar die zei dit:
Zorg ervoor dat het water weg is voordat je je spel opslaat, anders moet je dit steeds opnieuw gaan doen. Het rad om het water weg te laten, ligt bij de spiraaltrap. De machine ligt tegenover het hol van de levelboss.
kan er iemand iets duidelijker zijn, mbt waar ik het (kapotte?) rad kan vinden of meot ik een tandwiel oppakken ofzo?

plz tell me, zodat ik dan weer verder kan... :)

Verwijderd

Topicstarter
niemand?

Verwijderd

Topicstarter
hmm, moest tegen een bel aan raggen, met een orb.

maar zit nu weer vast :'(

waar moet ik heen als ik die rat heb verslagen? de hele seweres heb ik uitgekamd, ik heb alweer in mn walktrough gekeken :'( daar staat dit:
Ga naar Thaddeus' toren en ga via een gat in de muur rechtsboven naar binnen.
thaddeus' toren dus, maar is dat dat "kasteeltje" waar je met dat vlot, met die dooie erop heen kan? want ik meot door het gat in de muur, maar het enige waar ik op kan klikken is volges mij dat duikbootje, dat naar dat vissepaleis gaat.

zie ik WEER iets over het hoofd?

sorry voor de vele lastige vragen van mij, maar wie kan mij nu weer helpen?

bvd

Verwijderd

Topicstarter
kom op jongens! jullie kunnen het! :P

• Muppet
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-09-2024

Muppet

GT: Beestig

Het is niet de bedoeling een topic omhoog te blijven schoppen. Maar het kan vast niet moeilijk zijn om een andere walkthrough te vinden voor silver.

Denk zelf dat je gewoon iets over het hoofd ziet of fout doet.

There is no art to find the minds construction in the face

Verwijderd

Topicstarter
ik heb gezocht, maar het zijn allemaal vertalingen van een engelse versie, en die zegt precies hetzelfde...

maar ik kan me ook niet voorstellen dat dat thadeus toren is, aangezien er neit echt een toren staat.

als ik erheen ga via de map, dan sta ik dus op dat vlot van de schipper, een beetje naast een soort onderzee-ertje, waarmee je naar het water-kasteel kan.

maar zie ook eigenlijk nergens een gat in de muur... :?

edit:
in een andere walktrough staat dit:
4.11 Rescueing the Rebels: You're in lower Rain now (it should be unflooded by now). Travel to Thaddeus tower and openthe chest. Then walk down, kill the enemies and use the bridge to reach the stairs. There'sa lot of fighting involved from now on.
das alweer een stuk duidelijker, behalve dan dat ik neit weet hoe ik bij thaddeus tower moet komen? (is dat nou daar waar je alleen via de visser op dat vlot naartoe kan?). als dat die is, kan ik er gewoon via de kaart komen, maar ik kan dan volgens mij gewoon nergens heen behalve naar dat duikbootje :'(

plz help me!

Verwijderd

Topicstarter
ik had weer een andere gelezen, die zei dat je eerst 1scherm terug moest. dus als ik dan nog op het bootje sta, dan gaak "terug" dan zie je em varen, dan kom je wel langs een enorm gat in de muur, maar hoe kom je daar dan weer.

je zou zeggen dat je gewoon over zou kunnen steke, maar dat lukt dus niet. :'(

Verwijderd

Topicstarter
damn! :(

sorry voor mn trap, zalty niet meer doen, als jullie beloven aan mij te denken als het antwoord je te binnen schiet :)

Verwijderd

Topicstarter
als je met het bootje terug vaart, als je via de map bij thaddeus tower bent gekomen, dan kom je langs een groot gat in de muur? moet je hierin? want het gekke is dat er neit zon deurtje met zon pijltje komt...

edit: in dat gat zie je een soort beeld van een hoofd ofzo

Verwijderd

Topicstarter
kom ff online DeX ;)

Verwijderd

Topicstarter
kom op Dex, waar zit je :)

laat anders maar hangen, dan zal ik hem nooit uit kunnen spelen, en David terug bij zn vrouwtje kunnen brengen :'(
Pagina: 1