Toch voor een VPN kijken, maar welke en op TV?

Pagina: 1
Acties:
  • 296 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Interceptor101
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 15:49
Beste mensen,

Gezien ik graag de Indycar races wil zien en je alleen een abonnement kan krijgen bij Indycar Live voor de trainingen en kwalificatie, ben ik aan het zoeken geweest en vond dit: https://www.openwheelworl...dycar101/48/IndyCar_op_TV

Daar wordt aangegeven dat je via een VPN (ongetwijfeld een wat duurder abonnement nemende) wél alle races kan kijken. Als ik nu dat pakket van vorig jaar weer wil kopen, zie ik ook alleen maar dat pakket, zonder races dus.

Echter; dat 'moet' dan weer gebeuren op de televisie......en ik weet niet hoe een VPN werkt, dat ga ik uitzoeken, maar ik kan sowieso niet vinden of dat op een TV kan. Aan de TV zal het niet snel liggen, een jaar oude LG oled, als het al kan, zal dat wel op deze kunnen, maar of het überhaupt een optie is?

En vooral de vraag: welke VPN kan ik op vertrouwen daarvoor? Welke is geschikt voor zoiets?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Nee, een VPN is nodig om de georestrictie te ontwijken, maar dat is dus niet legaal (en dat mag hier niet besproken worden). Dat is dus iets wat je zelf moet uitzoeken en je moet dan ook rekening houden met de illegaliteit.

[ Voor 46% gewijzigd door gambieter op 24-02-2025 00:10 ]

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Interceptor101
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 15:49
Bedankt voor je reactie gambieter.
Duidelijk zo! Ik las het zo op die site, gewoon zoekende naar waar ik de races kan kijken en dus niet op 'gure' sites, en hield er totaal geen rekening mee dat dit wel eens illegaal kon zijn; totaal niet bij stilgestaan ook.
Ik hou er dus over op 😇

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MasterL
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 17:54

MasterL

Moderator Internet & Netwerken
Prima dan is het voor iedereen duidelijk! Closed

Dit topic is gesloten.